Esitlus üles laadida
Esitlus laaditakse üles. Palun oodake
1
MAK 2014-2020 seirekomisjoni töökord
2
Seirekomisjoni ülesanded (1)
1) koostada ja võtta vastu oma töökord; 2) tulla kokku vähemalt üks kord aastas ning vaadata läbi maaelu arengukava elluviimise tulemused ja edusammud selle eesmärkide saavutamisel; 3) pidada nõu ja esitada arvamus rahastatavate tegevuste valikukriteeriumide kohta, välja arvatud kohalike tegevusgruppide projektide valikukriteeriumide osas; shall
3
Seirekomisjoni ülesanded (2)
4) vaadata läbi maaelu arengukavast rahastamisvahenditesse tehtavate maksete tingimuste strateegiadokument; 5) vastutada, et maaelu arengukava on tulemuslik ning et seda rakendatakse tõhusalt; 6) uurida asjaolusid, mis mõjutavad maaelu arengukava täitmist, sealhulgas tulemuslikkuse analüüsi järeldusi; 7) kontrollida maaelu arengukava meetmeid, mis on seotud eeltingimuste täitmisega ning hoida end kursis muude eeltingimuste täitmisega seotud meetmetega;
4
Seirekomisjoni ülesanded (3)
8) esitada Põllumajandusministeeriumile tähelepanekuid maaelu arengukava täitmise ja selle hindamise kohta, kaasa arvatud meetmed toetusesaajate halduskulude vähendamiseks; 9) seirata tähelepanekute põhjal võetud meetmete tulemuslikkust; 10) vaadata läbi ja kiita heaks rakendamise aastaaruanded ja selles sisalduvad seire koondtabelid; 11) kontrollida kõiki hindamisi ja hindamiskava rakendamisel tehtavate edusammudega seotud tegevusi ja väljundeid;
5
Seirekomisjoni ülesanded (4)
12) kiita heaks toetatavad tegevused või tegevustüübid, mida teostatakse väljaspool Eestit; 13) esitada maaelu arengukava muudatuste kohta oma arvamus, kui peab seda asjakohaseks; 14) osaleda riiklikus maaeluvõrgustikus, et vahetada teavet maaelu arengukava rakendamise kohta.
6
Töö korraldamine ja töökord (1)
1) oma ülesannete täitmiseks on komisjonil õigus saada Põllumajandusministeeriumilt ning arengukava seotud teistelt osapooltelt oma tööks vajalikke dokumente ja asjakohast teavet; 2) komisjoni tegevust korraldab ja komisjoni istungit juhatab komisjoni esimees. Komisjoni esimehe äraolekul täidab tema ülesandeid komisjoni aseesimees või komisjoni esimehe volitatud esindaja;
7
Töö korraldamine ja töökord (2)
3) komisjoni sekretariaadi ülesandeid täidab Põllumajandusministeeriumi maaelu arengu osakond. Sekretariaat tagab komisjoni asjaajamise, sealhulgas istungite korraldamise ja protokollimise; 4) komisjon on otsustusvõimeline ning selle istung toimub, kui sellest võtavad osa vähemalt pooled komisjoni liikmetest, nende hulgas komisjoni esimees; 5) komisjoni liikmel on üks hääl;
8
Töö korraldamine ja töökord (3)
6) komisjoni otsus võetakse vastu lihthäälteenamusega. Häälte võrdse jagunemise korral loetakse vastuvõetuks otsus, mille poolt hääletas komisjoni esimees; 7) komisjoni liikmele, v.a riigiteenistuja, hüvitatakse vajaduse korral istungist osa võtmise transpordikulud; 8) komisjoni töövorm on istung või vastavalt vajadusele kirjalik protseduur (elektronposti ja posti teel);
9
Töö korraldamine ja töökord (4)
9) komisjoni kokkukutsumise otsustab komisjoni esimees; 10) komisjoni liige võib komisjoni esimehele teha komisjoni kokkukutsumiseks põhjendatud kirjaliku ettepaneku; 11) teade istungi toimumise kohta, sealhulgas istungi päevakord ja asjakohased dokumendid, edastatakse komisjoni liikmele vähemalt kümme tööpäeva enne istungi toimumist. Erandkorras võib määrata ka lühema teate edastamise tähtaja, põhjendades selle vajadust;
10
Töö korraldamine ja töökord (5)
12) komisjoni liige teatab istungist osavõtmisest elektrooniliselt või posti teel kolm tööpäeva enne istungi toimumist sekretariaadile; 13) komisjoni liige võib komisjoni esimehele teha ettepaneku täiendada istungi päevakorda elektrooniliselt või posti teel vähemalt kolm tööpäeva enne istungi toimumist, esitades asjakohased dokumendid. Komisjoni esimehe otsuse korral täiendada istungi päevakorda edastab sekretariaat asjakohased dokumendid komisjoni liikmetele;
11
Töö korraldamine ja töökord (6)
14) komisjoni esimehel on õigus kaasata istungile pädevaid eksperte ja spetsialiste. Sellekohase põhjendatud kirjaliku ettepaneku võib teha ka komisjoni liige; 15) istung protokollitakse. Protokolli kantakse muu hulgas istungil vastuvõetud otsused ning istungil eriarvamusele jäänud komisjoni liikme nõudel tema eriarvamus;
12
Töö korraldamine ja töökord (7)
16) protokoll edastatakse komisjoni liikmetele ning istungist osa võtnud ekspertidele ja spetsialistidele kümne tööpäeva jooksul arvates istungi toimumisest. Istungist osa võtnud komisjoni liikmetel ning ekspertidel ja spetsialistidel on õigus esitada protokolli parandusettepanekuid viie tööpäeva jooksul arvates protokolli edastamisest;
13
Töö korraldamine ja töökord (8)
17) kirjaliku protseduuri korral edastab sekretariaat komisjoni liikmetele komisjoni tööülesandeid käsitlevad asjakohased dokumendid heakskiitmiseks. Kirjaliku protseduuri korral on komisjoni liikmel asjakohaste dokumentide kohta sekretariaadile vastamise tähtaeg kümme tööpäeva arvates dokumentide edastamisest. Erandkorras võib määrata ka lühema vastamise tähtaja, põhjendades lühema tähtaja vajadust;
14
Töö korraldamine ja töökord (9)
18) kirjaliku protseduuri korral on komisjon otsustusvõimeline, kui sellest võtavad osa vähemalt pooled komisjoni liikmetest, nende hulgas komisjoni esimees. Kirjaliku protseduuri korral kiidetakse asjakohased dokumendid heaks lihthäälteenamusega; 19) teate kirjaliku protseduuri tulemuste kohta edastab sekretariaat komisjoni liikmetele kümne tööpäeva jooksul arvates kirjaliku protseduuri toimumisest.
15
Aitäh! Vivia Aunapuu-Lents
Seotud esitlused
© 2025 SlidePlayer.ee Inc.
All rights reserved.