Esitlus üles laadida
Esitlus laaditakse üles. Palun oodake
1
E- kursus “Tekstiilide modelleerimine II” (MLT6008)
Lektor Ann Ojaste Tööõpetuse osakond 2009
2
Kursuse avaleht
3
Sihtrühm ja korraldus Tööõpetuse osakonna käsitöö ja kodunduse 2. kursuse üliõpilased Maht: 2 AP Hindamisviis: Eksam E- kursus 75% veebipõhine kestvus 15 nädalat igal nädalal ka kontaktpäev
4
Eesmärk luua eeldused käsitööesemete kavandamiseks, kujundamiseks ja tööprotsessi planeerimiseks ning toetada teoreetiliste teadmiste ja praktiliste oskuste kujunemist silmuskudumistehnikas.
5
Õpitulemused Üliõpilane: orienteerub temaatikas
teab ja oskab valida materjale ja töövahendeid; tunneb terminoloogiat ja tehnoloogilisi võimalusi; oskab omandatud teadmiste ja tehnoloogiate baasil kujundada koepindu, kavandada kudumeid ning planeerida tööprotsessi; tunneb ja väärtustab eesti rahvuslikke kudumistraditsioone; oskab kasutada antud vallas IKT võimalusi.
6
Sisu Käsitletakse: Silmuskudumise teoreetilisi aluseid
Traditsioone läbi aegade ja trende tänapäeval Põhiteadmisi materjalidest Tööde planeerimist, kavandamist, kujundamist Tehnikate jaotuspõhimõtteid ja töövõtteid Eritehnoloogiaid
7
Kursuse ülesehitus IVA-s
8
Kursuse korraldus Kursuse tutvustus: Eelteadmised, oskused Eesmärk
Õpitulemused Õppeprotsessi kirjeldus Kursuse läbimise nõuded Hinde moodustumise põhimõtted Tehnilised nõuded arvutile Suhtlemine kursusel Tehniline tugi Tegevuskava: Aeg Teema Õpitegevus Hinnatavad ülesanded, tähtajad Aineprogramm
9
IVA-s Iseseisev töö õppematerjalidega
Töötubade sektsiooni ülesannetes osalemine Tööde esitamine Lühi-tagasiside saamine Jooksva info saamine
10
Kasutatud IVA vahendid
Avaleht – esmane info Raamaturiiulil – kursuse korraldus, õpijuhised (Wiki), õppematerjalid (konspektid, slaidiesitlused (pdf ) veebiviited) Veebilaud – kodutööde esitamine Töötoad – TeadmusPaja, Rühmaportfoolio Päevik – info ja tagasiside Postkast – suhtlemine
11
Raamaturiiul
12
Õppematerjale
13
Töötoad TeadmusPaja 3 foorumit Rühmaportfooliod – 1 rühmatöö
14
Veebilaud Jäädvustatakse oma töö ja looming, saadakse osa teiste töötulemustest, võrreldakse Loovtööde esitamine fotodena Kirjalike tööde esitamine failide ja memodena
15
Suhtlemine ja tagasiside
e-postiga sisekirjaga kontaktpäevadel õppejõu konsultatsiooniaegadel Tagasiside: Vahetu tagasiside kontaktpäeval töö protsessi käigus või töö esitlusel Päevikus e- postiga
16
Hindamine Eksamihinde moodustumise põhimõtted:
Praktilised ülesanded: 36% õpimapp esemelised tööd kavandamine kirjalikud ülesanded Töötubade ülesanded 14% Test (vähemalt 51%) % Osalemine kontaktpäevadel 30%
17
Kursuse väljatöötamisel lähtuti
Oskusaine õppimine vajab praktilist lähenemist ja kontaktõpet Võimalus läbida teemasid iseseisvalt Rohkem tähelepanu teoreetilistele alustele Lihtne orienteeruda
18
Tänan haridustehnoloog Egle Krulli!
Seotud esitlused
© 2025 SlidePlayer.ee Inc.
All rights reserved.