Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Teedevõrk Kagu-Eestis – kitsaskohad ja võimalused

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Teedevõrk Kagu-Eestis – kitsaskohad ja võimalused"— Esitluse väljavõte:

1 Teedevõrk Kagu-Eestis – kitsaskohad ja võimalused
Krootuse, Tiit Niilo, Kärinä küla, Rõuge vald, Võrumaa

2 Nopri talu FIE 11 töölist, 1 – 35km 570ha kuni 15 km kaugusel
Silo 4000t, läga 12 000t, hein-põhk 400t, teravili 1000t Sisendkaupu 10 autot nädalas

3 Nopri Talumeierei OÜ 18 töölist, 1 - 25km
Sisendkaubad Tartu, Tallinn, Riia 20 autot nädalas Müügiks 8 autot nädalas, 70% müügist Tallinnas Koorest saab või esimese 7 kilomeetriga, rosinad põhjas…

4 Nopri Turism OÜ 2 töölist 3 bussi nädalas 30 sõiduautot nädalas
Rohkem siia ei tule, bussifiltrid täis…

5 Nopri suhe teedega Lähim mustkattega tee 7km kaugusel
20 aasta jooksul osaletud 10km vallatee ehitusel Viimane 70% ettevõtjad, 30% vald Kirjutatud kümneid kirju teeremontide toetuseks Erateed – lahti alati kl. 7.30 Vallateed – lahti 24h jooksul, enne haldusreformi 10h jooksul Riigiteed – 24h jooksul Lasteaed 7 km Kool 15 km Järjekordne poliitiline lubadus – 5km mustkatte alla

6 Maanteeamet kehtestab nõuded ja kontrollib
Põhimaanteed heas korras, probleeme pole – võrdleme Lätiga Põhilised tegevused/ootused Kruusateede hooldus ja remont Tolmuvabaks tegemine Otsustamise põhikriteeriumiks INTENSIIVSUS Teenuseosutaja teostab Võimalikult väheste kuludega miinimumtaseme

7 Praktilised vajadused
Normaalne sõidukiirus Autosõbralikkus – odav auto, väike palk, suur kütuse ja remondikulu Auto puhas – näe, maakas Iga ilmaga - vabadus Tolmuvaba keskkond

8 Nõuetele mittevastavused
Suvine trepp Talihoolduse ooteaeg ja libedus Võsa teemaa piires Kõrged nõlvad sisekurvis, veelomp kõrval Maakivid kattest väljas Teel pole enam profiili Remondigraafikut ei jälgita

9 Strateegilised probleemid
Tolmuvabade teede osakaal väike Üleriigiline pingerida, regionaalne mõõde puudu Hoolduslepingud vähempakkumisel Riigiteede hooldamiseks vajalikud masinad on rakkes muude teenustega 1510 abitelefon ei toimi Suurremondi purustatud asfalt ei jää piirkonda „Säästutolmuvabadusega“ aidatakse turismi, mitte kohalikke Talvel madalama klassi teed saavad varem sõidetavaks (ettevõte, vald) Valdadel puudub kompetents ja raha

10 Võimalused Väiksemate riigiteede jaoks raha juurde
Regioonidele õigus prioriteete muuta Maailmast parim kogemus ehituseks ja hoolduseks Hoolduslepinguna valitakse parim (odavaim jäetakse välja) Uude järelvalvejuhendisse kõrgemad nõuded Lubatud trepisus 3cm (praegu 5cm) Hooldus 3 päeva jooksul peale eriolukorda Vajaduspõhiste tolmuvabade teede eelarvet tõsta Vajaduse taotlust ei peaks tegema ettevõtja vaid vald Ettevõtlusega seotud Turismiteed Töökohtade looja tee, nt 30 töökohta

11 Kokkuvõte Anname privaatse hajaasustatud Eestimaa rahva kasutusse
Väga heas korras põhiteed Valguskaabel igas kodus Teeme kestlikke teid ükskord, mitte säästulahendusi 3 korda suve jooksul Jätame maakale auto remondiraha alles


Alla laadida ppt "Teedevõrk Kagu-Eestis – kitsaskohad ja võimalused"

Seotud esitlused


Google'i reklaam