Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Õpetaja roll kaasavas hariduses

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Õpetaja roll kaasavas hariduses"— Esitluse väljavõte:

1 Õpetaja roll kaasavas hariduses
Kristi Mikiver ja Liis Muri

2 Ajakava Meil on aega 1 h ja 30 min Selle jooksul
Soojendus ja sissejuhatus Praktiku kogemus Arutelud rühmades Väliskülaliste reflektsioon Eesti arengutest Tulemus: Meie sõnum suurde saali

3 Kolm põhiküsimust 1. Kuidas tajutakse valdkonna hetkeolukorda Eestis? 2. Mis on hästi? 3. Millised on meie kõige olulisemad väljakutsed ja lahendused neile?

4 Räägi mulle ja ma unustan. Näita mulle ja see jääb ehk meelde.
Kaasa mind ja ma mõistan. Indiaani vanasõna

5 Alustame! Leia keegi, keda Sa veel ei tunne.
Tutvusta end ja räägi miks see teema Sind huvitab ja miks just selle töötoa valisid.

6 Poolt või vastu? Mida rohkem teeb õpetaja tööd oma empaatiaga, seda kõvemini on õpilased valmis pingutama.

7 Poolt või vastu? Õpetajate ja õpilaste vaheline usaldus on parem õpetaja edu ennustaja kui õpetaja ainealased teadmised.

8 Poolt või vastu? Kui õpetajad ja kool tervikuna toimivad oma sõnade järgi - on motiveeritud ja armastab õppimist, siis inspireerib see ka õpilasi.

9 Mida õnnelikumad on õpetajad oma töös, seda õnnelikumad on õpilased.
Poolt või vastu? Mida õnnelikumad on õpetajad oma töös, seda õnnelikumad on õpilased.

10 Poolt või vastu? Mida raskema emotsiooni toob õpilane endaga klassiruumi kaasa, seda suurem mõju ja võimalus on õpetajal seda muuta.

11 Poolt või vastu? Õpetajate uskumuste ja tegevuspraktika muutmine on valdkond, millele kaasava hariduse raames keskenduda, sest õpetajate uskumused ja suhtumised toetavad või vähendavad õpilase ligipääsu õppimisele.

12 Poolt või vastu? Õpetaja roll on kujundada oma klassist kogukond, kus igal õppuril on võimalus õppida ja õnnestuda.

13 Surve õpetajale Õpetajad on suure surve all Tunne, et ollakse üksi
Koordineeritud tugi on lisaks õpilastele vajalik ka õpetajatele

14 Õpetajad vastutavad kohandatud õppekava kavandamise ja arendamise eest
Õpetajad vastutavad kohandatud õppekava kavandamise ja arendamise eest. See tähendab, et „rutiini eksperdiks“ olemise asemel tuleb olla valmis olema „kohanev ekspert“. (Timperley, 2011) Viimane saavutatakse koostöises keskkonnas ja koos õppides.

15 Õpetaja kui koostöö ekspert
Koostöö kui ühine ja jagatud töö õpilaste ja õpetajate vahel, õpetajate ja lastevanemate vahel ning koolimeeskonna siseselt. Koostöö ei ole meie tugevaim külg – miks muidu oli see vaja kirjutada sisse seadusesse  Ükski seadus ei pane koostööd tegema. Küll aga jagatud arusaam. Kuidas on see võimalik saavutada, sellest kohe Kivilinna Kooli näitel.

16 Mille üle võime ühed olla?
10 minutit

17 Millised on meie peamised väljakutsed/arengukohad?
10 minutit

18 Millised oleksid lahendused?
Piirang: Eelarvevõimalused ei suurene … aga valdkonna sees saab rõhuasetusi muuta 10 minutit


Alla laadida ppt "Õpetaja roll kaasavas hariduses"

Seotud esitlused


Google'i reklaam