Esitlus üles laadida
Esitlus laaditakse üles. Palun oodake
1
Game Maker Language Erich Erstu
2
Gamemakerist Interpreteeritav keel Mark Overmars, Delphi
Esimene versioon 1999 GML integreeritud Gamemakeri keskkonda
3
Syntax Sarnaneb C keelele Massiivid, kuni 2-mõõtmelised
Muutujatüübid: sõne ja arv, arv=1; arv=“1“; Tüüp määratakse algväärtustamise hetkel Arv on double, problemaatiline dll-ide kasutamisel If jaoks >0.5 = TRUE, <=0.5 = FALSE Skoop: var, global, instance-sisesed Skriptid: kuni 16 argumenti, massiive ei luba Sisseehitatud funktsioonid Rekursioon võimalik
4
Mälu Tellimine, vabastamine – seda pole
Mälulekked võimalikud registreeritud versioonis listide, mapide ja queue'dega Programmeerijapoolsed mälukasutusvead võimatud: Puuduvad pointerid Mälust välja kirjutamine võimatu, va. DLL'idega Keelatud mäluaadressilt lugemine võimatu Stringid pole nagu C stringid a[i] ja i[a] pole sarnaselt C-le samaväärsed Konstandid alates versioonist 5.3
5
Ressursid Objektid – Mängu mootor Ruumid
Objektidest luuakse instance'id Ruumid „Levelid“, vaja vähemalt ühte Ruumi avamisel võimalik spets koodi käivitada Persistent flag, säilitab ruumi sisu MapEditor kaasa pandud Sprited – Pildid, ka animeeritud Helid – muusika ja efektid Taustapildid Rajad Data failid
6
Exe, debug Kaasa pannakse KÕIK, ka võimalused, mida ei kasutata
Sisseehitatud debugger, võrdlemisi pädev
7
Tänaseks Gamemaker 7.0, tasuline
Alates 5.1 versioonist muutus rahaahneks Yoyo games 3D
8
Näiteid
Seotud esitlused
© 2024 SlidePlayer.ee Inc.
All rights reserved.