Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Visit Pärnu Facebook ja Instagram

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Visit Pärnu Facebook ja Instagram"— Esitluse väljavõte:

1 Visit Pärnu Facebook ja Instagram
Visit Pärnu Facebook ja Instagram Getter Koobas SA Pärnumaa Turism 9. mai 2017

2 Visit Pärnu Facebook ja Instagram
Visit Pärnu Facebook ja Instagram 3000 3600 500 600

3 Instagram #visitparnu #visitpärnu #parnu #pärnu
Instagram  #visitparnu #visitpärnu #parnu #pärnu #visitestonia #feelingestonia #balticme #parnuwithkids #kidsknowbest #familyfriendly

4 #visitparnu * Selge * Helge * Puhas * Värvikas * Lõbus * Seikluslik
#visitparnu  * Selge * Helge * Puhas * Värvikas * Lõbus * Seikluslik

5 #visitparnu - Lapsed - Kohalik toit Loodus (Kuurordi)sümbolid - Spaa
#visitparnu  - Lapsed - Kohalik toit Loodus (Kuurordi)sümbolid - Spaa - Tervis - Veesport - Kultuur ja sündmused - Kihnu, Soomaa, Kurgja, Romantiline Rannatee

6 FB fännid   EST 3000 FIN 500 LAT 3600

7 Kuidas meil Facebookis läheb?
Kuidas meil Facebookis läheb?

8

9 EST: Teemanädalad Aiandusturismi nädal 8.-14. mai
EST: Teemanädalad Aiandusturismi nädal mai Muuseumide nädal mai Pärnumaa õunte ja siidri nädal Veespordi nädal juuli Perenädal

10 Juhised postituse materjali jaoks   (teemanädal, eripakkumine, auhinnamäng, uudised, kõik teised postitused) 1. Läbimõeldud tekst (olulisim peab olema välja toodud enne “see more / vaata rohkem” märki; õiged vormid; tekstifail, mitte PDF´id või postrid; võõrkeelte puhul ka tõlked) 2. Soovi korral vastavad tagid, veebiaadressid, check-in´id jms 3. Väljavalitud foto- või videomaterjal, poster * Kui on soov postitust võimendada, on ettevõttepoolseks rahaliseks panuseks võimenduse summa suurus. Tõlked tagame omalt poolt. Soovi korral tuleks lisada konkreetne sihtgrupp, kellele postitus suunata.

11 LAT: Kas lätlane tuleb lõunasöögi pärast Pärnusse?
LAT: Kas lätlane tuleb lõunasöögi pärast Pärnusse?

12 LAT: Auhinnamäng koos pakkumisega
LAT: Auhinnamäng koos pakkumisega

13 Facebooki auhinnaloosidel on reeglid
Facebooki auhinnaloosidel on reeglid   Facebook Pages Terms (30 March 2017) III. Page features  E. Promotions 3. Personal Timelines and friend connections must not be used to administer promotions (e.g. “share on your Timeline to enter” or “share on your friend's Timeline to get additional entries”, and "tag your friends in this post to enter" are not permitted). * Eriti oluline Soome turu puhul ** Võimalus katsetada uusi auhinnamängude vorme

14 FIN: Teistsugune fänni- käitumine vajab boosti
FIN: Teistsugune fänni- käitumine vajab boosti

15 Getter Koobas SA Pärnumaa Turism getter.koobas@visitparnu.com
Aitäh! Getter Koobas SA Pärnumaa Turism


Alla laadida ppt "Visit Pärnu Facebook ja Instagram"

Seotud esitlused


Google'i reklaam