Kadrina Keskkool 2030 Arvo Pani direktor.

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Kadrina Keskkool 2030 Arvo Pani direktor

Kadrina Keskkool 2020 607 õpilast, neist gümnaasiumiastmes 111õpilast Gümnaasiumiastmes võimalus õppida õpilastel, kel soov, tahtmine, kohuse- ja vastutustunne Meil on hästi toimiv meeskond ja ühised väärtused Head õpitulemused Vabariigi tasandil arvestatavad riigieksamitulemused Märkimisväärsed tulemused aineolümpiaadidelt, konkurssidelt, spordivõistlustelt jms. 25.01.2020

Insener-tehniline õpe ja CADrina Välja töötatud ja arendatud tugevad õppesuunad erinevate valikainete valikuga(RETE, LOTE, HUSO) Insener-tehniline õpe ja CADrina Sisukas koostöö kõrgkoolidega (TÜ, EMÜ, TTÜ) Praktiline koostöö kohalike ettevõtetega 25.01.2020

Aastal 2030 Kadrina Keskkool on parim omanäoline, väärtuspõhine, innovaatiline ja tehnoloogiat edendav Eesti maakool, mille arengukeskkond arvestab õppija individuaalsust ja loovust, pakub koolirõõmu ning tagab konkurentsivõimelise põhi – ja gümnaasiumihariduse. 25.01.2020

Mis selleks on vaja? Õpilasi Õpetajaid Sisukat vaimset õpikeskkonda Kaasajastatud õpikeskkonda Rahalisi vahendeid 25.01.2020

Õpilased Lõpetavad 9. klassi: 2020.a. 41(6) õpilast 2025.a. 49(5) õpilast 2021.a. 50(9) õpilast 2026.a 68(10) õpilast 2022.a. 60(9) õpilast 2027.a. 52(7) õpilast 2023.a. 70(10) õpilast 2028.a. 49(8) õpilast 2024.a. 57(8) õpilast 25.01.2020

Õpilased Sünnid: Kooli: 2013.a. - 54 last - 2020 2014.a. - 43 last - 2021 2015.a. - 42 last - 2022 2016.a. - 43 last - 2023 2017.a. - 43 last - 2024 2018.a. - 57 last - 2025 2019.a. - 40 last - 2026 25.01.2020

Õpilased Õpivad mujal: 18 õpilast Õpivad Kadrinas: 23 õpilast Rakvere Eragümnaasium 1 Haljala v 5 Rakvere Gümnaasium 2 Häädemeeste v 1 Rakvere Reaalgümnaasium 2 Järva v 1 Tapa Gümnaasium 7 Rakvere v 4 Tallinna 32.Keskkool 3 Saue v 1 Audentese Spordigümnaasium 1 Tapa v 11 Tallinna Arte Gümnaasium 1 Tartu J. Poska Gümnaasium 1 25.01.2020

Õpetajad ■ Riiklik õpetajate koolitus - vähetõenäoline (kui just riik ei väärtusta enam õpetajaametit ja ei leita võimalusi motiveerimaks noori õpetajaks õppima) ■ Ümberõpe ■ Isiklikud kontaktid, personaalsed otsingud ■ „Üleostmine“ ■ Vilistlased ■ Gümnaasiumiastme õpilased - leida õpilased, kes soovivad peale kooli lõpetamist asuda õpetajaametit omandama - kasutada abituriente ■ Koostöö KOV-ga (stipendiumid, elamispinnad jms.) 25.01.2020

Vaimne õpikeskkond Kolm õppesuunda: LOTE, RETE; HUSO: ■ et igal õpilasel oleks võimalik valida vastavalt huvidele ■ kõik omanäolised ja tugevad ■ igas suunas ainulaadseid, meie õpetajate välja töötatud kursusi, mis eristavad meid teistest koolidest: ○ „Kadrina valla kultuurilugu“, „Eesti-Soome kultuurisild“ ○ Saksa, soome prantsuse, ladina keele valikkursused ○ Keskkonnaprojektide kursus ja loodusteaduste moodul- kursus koostöös TÜ ja EMÜ-ga ○ CAD joonestamise 5 kursust ○ Logistika, turunduse ja müügitöö alused ○ Organisatsioonikultuur ja juhtimise alused 25.01.2020

õpipädevuse projekt gümnaasiumiastmele Ainetevaheline lõiming (HUSO – ajalugu+kirjandus, RETE – inglise keel+ inseneriõppe alused) Kõigil suundadel erinevad projektid – nii kohalikud kui rahvusvahelised (TÜ projekt „Üldpädevuste arendamine gümnaasiumis, millest kujunes välja õpipädevuse projekt gümnaasiumiastmele Suundade koostöö ettevõtete, organisatsioonide ja õppeasutustega Õppekäigud, õppeekskursioonid Õppekavade järjepidev arendus ○ tasemeõpe 4. klassides toetades õpingute jätkamist gümnaasiumi- astmes(eesti keel, matemaatika, inglise keel, loodusõpetus) ○ valikainete pakkumine 4. klassidele: eesti keel, matemaatika, inglise keel ning „Rakenduste loomine ja programmeerimine“ 25.01.2020

E- õpe (sõltumatu ruumist ja ajast) E- õppekeskkonnad (Moodle, IVA jt.) Õppesse on kaasatud ettevõtluskogemusega inimesed, et püsida konkurentsis ja käia kaasas uuemate suundumustega Tehnoloogia on saanud palju laiema tähenduse (haridustehnoloogia, moetehnoloogia, geenitehnoloogia, inseneritehnoloogia, keeletehnoloogia jt.). Tehnoloogia sobiks seega hästi n.n. TTT-kujulise oskuste mudeli ,, sillaks“ ning õppesuundade sisu oleks „jalaks“. 25.01.2020

TEHNOLOOGIA TTT HUSO LOTE RETE 25.01.2020

Haridusstrateegia „TARK JA TEGUS EESTI 2035“ Tuleviku haridussüsteem peab“ tootma“ tehnoloogiliselt kirjaoskajaid inimesi, samas tagama tasakaalu tehisliku ning loodusliku, humanitaarse ja sotsiaalse vahel TARK JA TEGUS KADRINA 2035 25.01.2020

Kaasajastatud õpi- ja töökeskkond IKT vahendid, internett(WIFI), digitaalsed õppevahendid, e-õpikud jms. Erinevad tehnilised lahendused, Erineva funktsiooniga puhkenurgad, mis toetavad mitmekülgseid vahetunnitegevusi Renoveeritud füüsiline töökeskkond (kabinetid, koridorid, jms.)- kaasajastatud etapiviisiliselt 25.01.2020

Rahalised vahendid Riiklik rahastus KOV rahastus Projektid Ettevõtted 25.01.2020

Kokkuvõtteks Rakvere riigigümnaasium vs. Kadrina Keskkool? Kool on kohaliku kogukonna vaimsete väärtuste ja kultuurikandja „Rahast olulisem on kogukonna soov pakkuda oma lastele haridust kodu lähedal. Gümnaasiumiastme sulgemine viib noored kodukohast ja vaevalt nad enam sinna tagasi tulevad“ Ärme lõhu toimivat ja tulemuslikku. Osakem hinnata seda, mis meil on Kui on SISU, suudame ka VORMI tagada! 25.01.2020

Tänan kuulamast! 25.01.2020