Ettevõtete küsitluse tulemused

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Ettevõtete küsitluse tulemused Tallinna Linnaplaneerimise Amet Planeeringute osakond

Ettevõtete küsitlus 28. märts-13. aprill 2007 Kokku saadeti elektrooniline küsimustik 800-le ettevõttele Vastused saatis tagasi kõigest 49 ettevõtet ehk 6% Kuna ettevõtete hinnangud on üldjuhul sarnased on nende väheste vastuste põhjal võimalik siiski teha järeldusi ja kokkuvõtteid Vastuseid analüüsiti 2 piirkonna lõikes: raudtee ja lennuvälja vaheline ala ning raudtee ja Peterburi tee vaheline ala

Vastuse saatnud ettevõtete profiil

Vastuse saatnud ettevõtete profiil

Vastuse saatnud ettevõtete profiil

Vastuse saatnud ettevõtete profiil

Kvalifitseeritud töötajatega ettevõtete täituvus raudtee ja lennuvälja vahelisel alal

Kvalifitseeritud töötajatega ettevõtete täituvus Peterburi tee ja raudtee vahelisel alal

Raudtee ja lennuvälja vahelisel alal välja toodud piirkonna plussid asukohaga rahulolu protsent kokku 81% kommunikatsioonide olemasolu territooriumi arenguvõimalused sünergiat tekitavat ettevõtluskeskkonda ning logistilisi eeldusi, st paiknemist raudteede, lennuvälja, kesklinna ja isegi sadama läheduses üldjuhul ollakse rahul ka turvalisusega.

Raudtee ja lennuvälja vahelisel alal välja toodud piirkonna miinused tööstushoonete halb visuaalne väljanägemine vähe ühendusteid kesklinnaga, mis põhjustavad olemasolevatel liiklussõlmedel ummikuid. sõiduteede kehv kvaliteet, sh kergliiklusteede puudumine pole rohealasid või kohti, kus niisama puhata või ringi jalutada ühistranspordi kehv korraldus olemasolevate kommunikatsioonide vilets olukord heakorrastuse probleemid (risustatud tee ääred) ala killustatus ja süsteemitus - üldplaneeringu puudumine

Rahulolu erinevate aspektidega

Raudtee ja lennuvälja vaheline ala tööl käimiseks kasutatakse valdavas enamuses sõiduautot (kas siis isikliku või ametiautot) laienemisplaanidest domineerisid olemasoleva hoonestuse laiendamine või uuendamine ja tehnoloogiline laienemine ülekaalukalt oldi vastu oma territooriumi läbitavaks muutmisele (69%), mis ei ole võimalik kas tegevusaladelt või asukohast tulenevalt; 25% oli nõus - eeldustena toodi esile liiklusvoogude hajutamist ja sujuvamaks muutmist.

Peterburi tee ja raudtee vahelisel alal välja toodud piirkonna plussid asukohaga rahulolu protsent kokku 100% väga hea logistiline asukoht kesklinna lähedal head parkimistingimused tööstusala kompaktsust (büroo-, lao- ja transpordi- jmt ettevõtlus on ühel territooriumil), paiknemine lennujaama läheduses, Peterburi tee ääres ning klientide ja konkurentide lähedus laiemalt kommunikatsioonide olemasolu

Peterburi tee ja raudtee vahelisel alal välja toodud piirkonna miinused sõiduteede halb olukord väljaehitamata kõnniteed, tänavasiltide ja tänavavalgustuse puudumine halb ühistranspordi korraldus (just nendel aladel, mis jäävad Peterburi teest eemale) müra, tolm ja vilets infrastruktuur vanemates tööstuspiirkondades kommunikatsioonide puudumine või vananemine (ei vasta kaasaja vajadustele) halb ühistranspordi korraldus, heakorrastus üldplaneeringu ja laiema eesmärgipärase arendustegevuse puudumine Puudulik ühendus põhja ja lõunapoolsema tööstuspiirkonna vahel (raudtee ülesõite on liiga vähe)

Rahulolu erinevate aspektidega

Peterburi tee ja raudtee vaheline ala töötajad kasutavad tööl käimiseks põhiliselt isikliku sõiduautot, väiksemal määral ühistransporti või ametiautot olemasolevat hoonestust laiendada või uuendada plaanivad (45%), tehnoloogilist laienemist (33%) ning territoriaalset ja/või tegevusaladelt (21%) territooriumi läbitavaks muutmisele olid vastu 73% - ettevõtte asukohast või tegevusaladelt tulenevalt + liiklusvoog halvendaks nende klientide parkimisvõimalusi; nõus oli 21% - tingimusel kui see teeb nende klientidele elu mugavamaks või kui see parandab logistilisi eeliseid ja inimeste liikumist.

Vastanud ettevõtete nägemus Lasnamäe tööstusala edasisest arengust oluline on piirkonna heakorrastuse ning süsteemsuse parandamine – teeviidad, tänavavalgustatus, kanalisatsioon, teede parandamine jms. kui piirkonna arengule rõhku panna saaks alast kena ja logistiliselt mugav ettevõtluskeskkond! vajalik on Tallinna Linnavalitsuse sihipärast planeerimist ja kaasajastamist, mis annaks suure tõuke tööstusalade korrastamisele teedevõrgu korrastamine, koos kergliiklusteedega ning uute ühenduste loomine põhja ja lõuna piirkondade vahel Peterburi ja raudtee vahelisele alale korraliku paralleelse tänava loomine ning kommunikatsioonide kaasajastamine juurde peaks looma rohe- ja puhkealasid ning parandama ühistranspordi võimalusi ja ligipääsu kesklinnast küsitluses osalenud ettevõtete hinnangul pööratakse praegu tähelepanu ainult uute tööstusalade väljaehitamisele, kuid unustatakse vanad ajaloolised tööstuspiirkonnad, mis vajaksid linna poolt uuendamist ja kaasajastamist.

Tänan tähelepanu eest!