ÕPILASESINDUSE ROLL JA VÕIMALUSED ÕPPEASUTUSES KOOSTAS: PÕHIKOOLIDE RÜHM 20.01. 2010
Õpilaste osalemise võimalused koolielus ja arendustegevuses KOOLIÜRITUSED –ürituste korraldustiimis osalemine, esinejate valimine üritustele, karjäärinädala, õpetajate päeva läbiviimine, tutvumine töökohtadega. KOOLIUUENDUSED – pakkuda ideid, nt. Remont, keskkond OSALEMINE KOOLITUSTEL, KONVERENTSIDEL, MESSIDEL – selle kaudu õppimine ja koolielu paremaks muutmine.
KOOLIRAADIO TEGEMISES KAASARÄÄKIMINE – nt KOOLIRAADIO TEGEMISES KAASARÄÄKIMINE – nt. Tiimid (kes pakub välja kõige parema programmi pääseb raadiosaadete tegijaks), soovisaated, info edastamine IDEEDE VÄLJAPAKKUMINE – huviringid, trennid, vahetundide sisustamine jm.) KORRAPIDAMINE – üritustel ja vahetundide ajal KÜSITLUSTE KORRALDAMINE – rahulolu üritustega, klassivälise tegevusega KOOLILEHE TOIMETAMINE KAASÕPILASTELE INFORMATSIOONI JAGAMINE – suuliselt, kuulutused, raadio, leht
VÄLITUNNID – teha kõik selleks, et kui on ilus ilm siis tunnid toimuksid õues. VAHETUNDIDE SISUSTAMINE – ÕOV õpilased korraldavad algklassidele mänge ÕPILASTE ARVAMUSE EDASTAMINE ÕPPIMA INNUSTAMINE – premeerimine (vaba pääs üritusele, väljasõit vm.) KARISTUSTE MÄÄRAMINE JA KIUSAMISE VÄHENDAMINE – n: suitsetamise eest – peab koristama õues.
ÕPILASESINDUSE ROLL KOOLIS LUBADUSTE TÄITMINE KOOLIELU PAREMAKS MUUTMINE HUVIJUHI ABISTAMINE AASTA TEGEVUSTE PLANEERIMINE VÄLISÜRITUSTE PLANEERIMINE IDEEDE ELLUVIIMINE AASTA PLANEERIMINE
TUUA UUNEDUSI KOOLIELLU ÕPILASTE KAASAMINE KOOLIELLU LÄHENDADA ÕPILASI JA ÕPETAJAID TÄIENDADA ÕPPEAINEID PAKKUDA VÄLJA ERINEVAID TUNNUSTUSI VIIA LÄBI ERINEVAID KÜSITLUSI ÕPILASTE ÕIGUSTE EEST SEISMINE KARISTUSTE KEHTESTAMINE
ÕE PRESIDENDI POOLT KOOSOLEKUTE LÄBIVIIMINE ÕE ÜRITUSTE EELARVE KOOSTAMINE ERINEVATE PROBLEEMIDE LAHENDAMINE JÄLGIMINE, ET IGA ÕOV LIIGE TÄIDAKS OMA KOHUSEID
AITÄH!