Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (HEAK) Kristina Viisalu

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (HEAK) Kristina Viisalu info@heak Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (HEAK) Kristina Viisalu info@heak.ee tel 656 6522 www.heak.ee september 2012

Kas, kellele, kui palju vaja? Turg/turuanalüüs Kas, kellele, kui palju vaja? Sa mõistad, mis toimub Sinu poolt valitud tegevusharus Sa tead, kes on Sinu poolt pakutava toote kliendid Sinu toote jaoks on piisavalt kliente, kes on nõus maksma ka küsitavat hinda

Ülevaade tegevusharust Tegevusharu kujunemine ja ajalugu lühidalt Hetkeolukord Loomisfaas: uus toode, turg; konkurente pole; müügimahud väiksed; hinnad eksperimentaalsed Kasvufaas: toode omaks võetud; konkurents; tootearenduse võistlus; tekib lojaalsus kaubamärkidele Küpsusfaas: tootearendust ei ole; bränding; konkurents tugev; uusi tulijaid ei ole Langusfaas: müügimahud vähenevad; hinnasõda; konkurentide pankrotid

Sihtturg Geograafiline määratlus Turu maht: klientide hulk ja eeldatav tarbimine Tarbimine vastavalt kliendigruppidele Konkurentsiolukorra iseloomustus Toote hind: lõpptarbija?edasimüüja?

Ettevõtted: Eraisikud: Sihtgrupp Ettevõtted: Eraisikud: Klientide asukoht - sugu Kliendi suurus (käive, kasum) - vanus Töötajate arv - haridus Pakutavad teenused - elukoht (korter, maja, omand) Muu iseloomulik info - ametikoht (tööline, juht) - sissetulek - muu oluline info

Müügiprognoosid

Numbrid, numbrid, numbrid, numbrid…….

KODUTÖÖ  Tähtaeg: 27.09

www.heak.ee kristina@heak.ee karin@heak.ee Head Edasimineku Algust Koostöös meiega! Tel 6566 641; 6566 522 www.heak.ee kristina@heak.ee karin@heak.ee