Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (HEAK) Kristina Viisalu info@heak Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (HEAK) Kristina Viisalu info@heak.ee tel 656 6522 www.heak.ee september 2012
Kas, kellele, kui palju vaja? Turg/turuanalüüs Kas, kellele, kui palju vaja? Sa mõistad, mis toimub Sinu poolt valitud tegevusharus Sa tead, kes on Sinu poolt pakutava toote kliendid Sinu toote jaoks on piisavalt kliente, kes on nõus maksma ka küsitavat hinda
Ülevaade tegevusharust Tegevusharu kujunemine ja ajalugu lühidalt Hetkeolukord Loomisfaas: uus toode, turg; konkurente pole; müügimahud väiksed; hinnad eksperimentaalsed Kasvufaas: toode omaks võetud; konkurents; tootearenduse võistlus; tekib lojaalsus kaubamärkidele Küpsusfaas: tootearendust ei ole; bränding; konkurents tugev; uusi tulijaid ei ole Langusfaas: müügimahud vähenevad; hinnasõda; konkurentide pankrotid
Sihtturg Geograafiline määratlus Turu maht: klientide hulk ja eeldatav tarbimine Tarbimine vastavalt kliendigruppidele Konkurentsiolukorra iseloomustus Toote hind: lõpptarbija?edasimüüja?
Ettevõtted: Eraisikud: Sihtgrupp Ettevõtted: Eraisikud: Klientide asukoht - sugu Kliendi suurus (käive, kasum) - vanus Töötajate arv - haridus Pakutavad teenused - elukoht (korter, maja, omand) Muu iseloomulik info - ametikoht (tööline, juht) - sissetulek - muu oluline info
Müügiprognoosid
Numbrid, numbrid, numbrid, numbrid…….
KODUTÖÖ Tähtaeg: 27.09
www.heak.ee kristina@heak.ee karin@heak.ee Head Edasimineku Algust Koostöös meiega! Tel 6566 641; 6566 522 www.heak.ee kristina@heak.ee karin@heak.ee