22. КТО ЧИТА́ЕТ ХОРОШО́ , А КТО – ПЛО́ХО?

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

22. КТО ЧИТА́ЕТ ХОРОШО́ , А КТО – ПЛО́ХО? KES LOEB HÄSTI, KES HALVASTI?

22. КТО ЧИТА́ЕТ ХОРОШО́ , А КТО – ПЛО́ХО? KES LOEB HÄSTI, KES HALVASTI? у́тром [utram] – hommikul днём [dn′om] – päeval ве́чером [v′etširam] – õhtul ле́том [l′etam] – suvel зимо́й [zimoj] – talvel о́сенью [osin′ju] – sügisel весно́й [visnoj] – kevadel краси́во [krasiva] – ilusti некраси́во [nikrasiva] – inetult, koledalt

22. КТО ЧИТА́ЕТ ХОРОШО́ , А КТО – ПЛО́ХО? KES LOEB HÄSTI, KES HALVASTI? пло́хо [ploha] – halvasti интере́сно [intir′esna] – huvitavalt неинтере́сно [niintir′esna] – igavalt тру́дно [trudna] – raskelt легко́ [lihko] – kergelt ма́ло [mala] – vähe мно́го [mnoga] – palju абсолю́тно [absal′utna] – absoluutselt