Ly Kaups MTÜ Kärdla Kohvikutepäev

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

10.11.2016 Ly Kaups MTÜ Kärdla Kohvikutepäev KUHU KAOB TURISTI RAHA 10.11.2016 Ly Kaups MTÜ Kärdla Kohvikutepäev

RAHA TULEB Esimesel augusti pikal nädalavahetusel on saarel 10 000 külastajat rohkem Turist kulutab 50.- eur päevas ja veedab saarel keskmiselt 2 öö-päeva 100x10 000= 1 000 000 EURi turismi raha ühe nädalavahetusega

RAHA LÄHEB Laevapiletid 10 EUR/per in x10 000 =100 000 Kütus 2000 autot x 50EUR =100 000 Majutus 2 x 20 x 1700(voodikohad) = 68 000 Toitlustus 30(söögikohta) x 20EUR x 100 portsu x 2(päeva)=120 000

RAHA LÄHEB Kohvikutepäev 7000 (külastajat) x 20EUR =140 000 Teenused, piletid, muuseum, majakad… 100 inimest x 2eur(muuseum)+x 2eur (majakas)+x 30eur (autorent)+x 10eur (jalgratas)+ x 50eur(mis iganes)=10 000 =538 000

RAHA LÄHEB KAUBANDUS =462 000 Käsitöö, suveniirid, omatoodang Asendus toidule Asendus majutusele Asendus tegevusele

KES RAHA MEELITAVAD Turismisektor (majutus+toitlustus) kasu saavad 20% turundusse panustavad 80% (reklaam, messid, trükised jne) Üritused - kasu saavad 10% Kas kaubandus ja transport turundavad piirkonda?

KUIDAS VEEL KASU SAADA RAHA KUHJAST Suvel on kohal “lihtne raha” Tööd ja reklaami teha 3x rohkem, teenida 10 x rohkem, hiljem puhata. Pakkuda “asendus-tegevustele” midagi “päris”

MÕTLEMISEKS Jagav majandus Elustiili turism, personaalne, eriline, rätsepatöö Võimalused: Transport Majutus Toitlustus Teenused Arendada vaja seadusandlust, tehnilist võimekust

UPPUJA PÄÄSTMINE ON UPPUJA ENDA ASI

ÕPPIDA TEISTE PEALT

Palun kohvile Hiiumaale! 2017 aastal 3.-6. augustil Tänan tähelepanu eest! Palun kohvile Hiiumaale! 2017 aastal 3.-6. augustil XI Hiiumaa kohvikutepäevad