ISS Ärikliendiliides Interaktiivne suhtlusportaal
Ärikliendiliides Internetikeskkond ISS Eesti klientidele, mis on seotud meie kliendihaldusprogrammiga SalesLogix Igale kliendile unikaalne juurdepääsukood
Objektid ärikliendiliideses Iga klient näeb neid objekte, millele osutame teenust Kliendi kontaktisikud võivad näha erineva suurusega “pilte”: Näiteks: Kaubandusketi haldusjuht näeb kõiki kauplusi Konkreetse kaupluse juhataja näeb oma kauplust
Objekti info ja suhtluse ajalugu Eelised paberi ja telefoni ees Kiire ülevaade ISSi lepingulistest kohustustest dokumente lappamata (sh erinevate teenuste täitmise sagedused jm nüansid). Objekti teenindava teenindusjuhi, töödejuhatajate ja kliendihalduri kontaktandmed. Võimalus hinnata teostatud tööde kvaliteeti Võimalus saata tellimusi, ülesandeid, anda ja saada operatiivselt tagasisidet
Objekti info ja suhtluse ajalugu Operatiivne ülevaade objektil toimuvast – ülesanded, tellimused, teostatud tööd, hinded, kvaliteediaktid Kogu infovahetuse ajalugu – info, kiitused, kaebused, tellimused, ülesanded ja nende lahendused Digitaalne hooldusraamat tehnotöödes, mis ei kao ega hävine
Objekti info ja suhtluse ajalugu
Kvaliteedi hindamine Kui teostate kas koos ISSi esindajaga või iseseisvalt kvaliteedikontrolli ja sisestate hinded läbi ärikliendiliidese, kajastuvad tulemused järgmisel päeval ka kvaliteediosakonna ja teenindusjuhi e-postkastis Hinnata saab puhastusteenuseid Kui keskmine hinne teenusele on 3 või madalam nõuetakse kvaliteediosakonna poolt parendustegevusi. ISSi poolsed kvaliteediaktid kajastuvad Tööde nimekirjas
Salvestada otse kliendiliidese aadress Kuidas leida? Keskkonda saab siseneda ISSi kodulehelt – www.iss.ee Salvestada otse kliendiliidese aadress http://ari.iss.ee/est