Piret Aess personalijuht AME laienemine ja personalivajadus Lennunduskonverents 15.-16.november 2012 Piret Aess personalijuht
EILE Võimsus: 1 lennuk baashoolduses Maht: 24 baashooldust aastas 150 töötajat Töötingimused: EA angaar aastast 19...?, renoveeritud 2002
TÄNA Võimsus: 2+1 lennukit baashoolduses Maht: 72 baashooldust aastas 190 töötajat Töötingimused: LEAN-tootmist silmas pidades
? HOMME One-stop hub Arendada Airbus 320 perekonna hooldusteenust Pikaajaline partner Hakkama saada ilma välisspetsialistideta
Base Maintenance Line Maintenance Planning & Support NDT Logistics Structure engineer Troubleshooting Logistics Planner Planner Purchase Assistant Assistant Stock Project manager 1 Workshop Shift leader 1 Shift A NDT Project manager 2 Shift B Component maintenance Shift leader 2 Shift C Facility & Tooling Project manager 3 Shift leader 3 Toolmen Shift D Structures (sheet metal, composite, paint) a/c cleaners Licenced technicians Engineering Licenced technicians mechanics mechanics
Lennundushariduse allikad AMEs Tartu Lennuakadeemiast 30 Venemaalt 27 Läti 20 Ukraina 5 Soomest 4 Valgevene 3 Inglismaalt 2
Personalivajadus Asendusvajadus: Loomulik käive üle 60 aastased 15 31 kuni 60 100 alla 31 aastased 90 Loomulik käive 2011 4,3% 2012 1-3Q 2,7% Angaarid 100% välja müüdud Juurde ca 40-50 töötajat Tark ei torma
Tuleviku märksõnad Traditsiooniline viis versus “ka võimalik” viis : keskkool Lennuakadeemia AME kutsekool töö AME: Lennuakadeemia + personaalne väljaõpe Lennundusohutus algab kooli valikust Noorte ootused versus ettevõtte võimalused
Tänan kuulamast