Tasuta bussiliiklus 2018 – mõju rongidele Ronnie Kongo 17.12.2018
Transpordi arengukava eesmärk
Reisijateveo maht 2013-2017 2013 2014 2015 2016 2017 2018* Kasv Rong-km (mln) 3,193 4,553 4,808 5,115 5,207 5,386 +69% Sh EMU 1,351 1,783 1,771 1,824 1,859 1,794 +33% Sh DMU 1,842 2,770 3,037 3,291 3,348 3,593 +95% Riigi toetus (MEUR) 20,16 21,43 25,24 25,65 25,55 34,05
Sõite 2014-2017 +8% +4% +12% +43%
Sõite 2018 vs 2017 +8% +2%
Idasuund 2018 +9% +11%
Edelasuund 2018 +10% +7%
Kagusuund 2018 +15% +7%
Läänesuund 2018 +6% -6%
Peatuste kasutus 2018 II pa vs I pa I poolaasta II poolaasta Koogiste +62% -8% Mägiste +45% -3% Ropka +13% -27% Reola +2% -35% Taevaskoja +24% -7% Kiidjärve +23% Elva +31% +3% Ollepa Pulli +29% +1% Vana-Kuuste +14% -14%
Muutused sõitjarühmades Perioodipiletiga sõitjate arv on vähenenud 11%
Muutused sõitjarühmades Perioodipiletiga sõitjate arv on vähenenud 11% Sh Tartu ja Elva vahel 59% (I pa kasv 27%)
Muutused sõitjarühmades Perioodipiletiga sõitjate arv on vähenenud 11% Sh Tartu ja Elva vahel 59% (I pa kasv 27%) Sõidud suuremate linnade vahel on kasvanud samal ajal 38%
Kuidas edasi? Vähem peatusi ja kiiremad ühendused?
Kuidas edasi? Vähem peatusi ja kiiremad ühendused? Väljumiste vähendamine/liinide sulgemine?
Kuidas edasi? Vähem peatusi ja kiiremad ühendused? Väljumiste vähendamine/liinide sulgemine? Toetuse lisamine?
Kust king pigistab? Paralleelsed süsteemid, olematu sünergia
Kust king pigistab? Paralleelsed süsteemid, olematu sünergia Rongid kui ühistranspordi selgroog
Kust king pigistab? Paralleelsed süsteemid, olematu sünergia Rongid kui ühistranspordi selgroog Ühtne piletisüsteem – linn, maakond, rong
Aitäh!