Illustratsioonid on leitud suvaliselt internetist

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Illustratsioonid on leitud suvaliselt internetist IT vs äripool Kasutatud on IT paradigmatoloogi Mark Smalley materjale 2015 TopConfi konverentsilt Illustratsioonid on leitud suvaliselt internetist

Minu teekond Meditsiin 1989 – 1993 Korrakaitse 1993 – 2005 e-Tervis 2005 – 2007 EMTA arendusosakond 2007 – 2011 Scrum Master 2011 - …

Võimalused Sa võid liikuda mõnelt muult elualalt IT-sse Sa võid liikuda IT sees erinevatel erialadel Sa võid liikuda IT-st välja mõnele muule elualale Võimalus liikuda on sinu võimalus muutuda ja õppida ning seda elukestvalt. See on sinu võimalus elada huvitavat ja vaheldusrikast elu.

Mida äripool mõtleb IT-st? Nad on veidrad Nad on bürokraatlikud ja aeglased Nad räägivad arusaamatut tehnokeelt Nad mõtlevad, et nad teavad, mida me tahame Neil pole aimugi sellest, mida me vajame Nad on kõige viimased inimesed, kellega tahaks ühendust võtta

Mida IT mõtleb äripoolest? Nad ei tea, mida nad tahavad Nad muudavad alati oma meelt Nad ei võta mingit vastutust Nad pole iialgi rahul Nad süüdistavad meid kõiges halvas

IT ei mõista äri, kuid äripoole arusaam IT-st on ilmselt veel halvem. Milles on probleem? Mitte keegi ei õpeta äripoolt arusaama IT spetsiifikast. Mitte keegi ei õpeta IT-d aru saama äri spetsiifikast. IT ei mõista äri, kuid äripoole arusaam IT-st on ilmselt veel halvem. Mõlemad peavad õppima ja saavutama koostööks ideaalse olukorra.

Milline on soovitud olukord? Ettevõte, mis toetab sellist töökultuuri, milles: äripool ja IT jagavad ühist visiooni ja on osad samast (edu)loost, toimub pidev dialoog ja asjalikud vestlused, kõik on tasakaalus ja nauditakse koos töötamist.

Äripool peaks: Defineerima väljundid, mitte lahenduse Väljendama oma vajadused ja ootused selgelt Seadma prioriteedid, võtta vastu otsused ja aktsepteerida riske Mõistma IT võimekust ja piiranguid Osalema tegevustes nagu nt testimine IT peaks: Mõistma äriprotsesse, nende väljundeid ja IT mõju neile Rääkima äriterminoloogias kasudest, maksumusest ja riskidest, mitte süsteemidest ja featuuridest Proaktiivselt pakkuma äripoolele innovaatilisi lahendusi Reageerima äri muudatustele ilma üllatuseta, et see muutub Asendama „tehnilised“ SLA-d lihtsa, ausa ja mõistetava aruandlusega