Game Maker Language Erich Erstu
Gamemakerist Interpreteeritav keel Mark Overmars, Delphi Esimene versioon 1999 GML integreeritud Gamemakeri keskkonda
Syntax Sarnaneb C keelele Massiivid, kuni 2-mõõtmelised Muutujatüübid: sõne ja arv, arv=1; arv=“1“; Tüüp määratakse algväärtustamise hetkel Arv on double, problemaatiline dll-ide kasutamisel If jaoks >0.5 = TRUE, <=0.5 = FALSE Skoop: var, global, instance-sisesed Skriptid: kuni 16 argumenti, massiive ei luba Sisseehitatud funktsioonid Rekursioon võimalik
Mälu Tellimine, vabastamine – seda pole Mälulekked võimalikud registreeritud versioonis listide, mapide ja queue'dega Programmeerijapoolsed mälukasutusvead võimatud: Puuduvad pointerid Mälust välja kirjutamine võimatu, va. DLL'idega Keelatud mäluaadressilt lugemine võimatu Stringid pole nagu C stringid a[i] ja i[a] pole sarnaselt C-le samaväärsed Konstandid alates versioonist 5.3
Ressursid Objektid – Mängu mootor Ruumid Objektidest luuakse instance'id Ruumid „Levelid“, vaja vähemalt ühte Ruumi avamisel võimalik spets koodi käivitada Persistent flag, säilitab ruumi sisu MapEditor kaasa pandud Sprited – Pildid, ka animeeritud Helid – muusika ja efektid Taustapildid Rajad Data failid
Exe, debug Kaasa pannakse KÕIK, ka võimalused, mida ei kasutata Sisseehitatud debugger, võrdlemisi pädev
Tänaseks Gamemaker 7.0, tasuline Alates 5.1 versioonist muutus rahaahneks Yoyo games 3D
Näiteid http://www.youtube.com/watch?v=bdgQyOIyWPY