VÄLJUNDIPÕHINE ÕPE I KOOLIASTMES

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

VÄLJUNDIPÕHINE ÕPE I KOOLIASTMES Küllike Kütimets Tartu Descartes’i Kooli klassiõpetaja 21.10.2015

VÄLJUNDIPÕHINE ÕPPEKAVA Keskendumine: üldpädevustele, õpitulemustele/pädevustele, õppimist toetavale hindamisele (kujundavale hindamisele).

ÜLDPÄDEVUSED kultuuri- ja väärtuspädevus sotsiaalne- ja kodanikupädevus enesemääratluspädevus õpipädevus suhtluspädevus matemaatika-, loodusteaduste ja tehnoloogia pädevus ettevõtlikkuspädevus digipädevus

VÄLJUNDIPÕHINE ÕPE õppijate eelteadmistega arvestamine eesmärk – toetada õppija õppimist Varem jälgiti, mida õpetaja õpetab, siis nüüd vaadatakse, mida õpilane selgeks saab.

LUGEMISOSKUS Aabitsa autorid: Siiri Laidla, Küllike Kütimets, Mare Kütt Kirjastus Künnimees

TEEMAKESKUSED 3-5 erinevate teemadega ülesannete keskust Näiteks: peastarvutamine tekstülesanded arvude võrdlemine nuputamine

ÜMBERPÖÖRATUD KLASSIRUUM Uue info omandamine iseseisvalt (tavaliselt kodus): video vaatamine, info otsimine/lugemine, õppematerjaliga tutvumine, töövõtete vaatlemine.

ÜMBERPÖÖRATUD KLASSIRUUM Töö rühmas Klassis toimub õpitu käsitlemine, rakendamine, analüüsimine, hinnangute andmine. Tagasiside

TÄNAN KUULAMAST JA KAASA MÕTLEMAST!