VÄLJUNDIPÕHINE ÕPE I KOOLIASTMES Küllike Kütimets Tartu Descartes’i Kooli klassiõpetaja 21.10.2015
VÄLJUNDIPÕHINE ÕPPEKAVA Keskendumine: üldpädevustele, õpitulemustele/pädevustele, õppimist toetavale hindamisele (kujundavale hindamisele).
ÜLDPÄDEVUSED kultuuri- ja väärtuspädevus sotsiaalne- ja kodanikupädevus enesemääratluspädevus õpipädevus suhtluspädevus matemaatika-, loodusteaduste ja tehnoloogia pädevus ettevõtlikkuspädevus digipädevus
VÄLJUNDIPÕHINE ÕPE õppijate eelteadmistega arvestamine eesmärk – toetada õppija õppimist Varem jälgiti, mida õpetaja õpetab, siis nüüd vaadatakse, mida õpilane selgeks saab.
LUGEMISOSKUS Aabitsa autorid: Siiri Laidla, Küllike Kütimets, Mare Kütt Kirjastus Künnimees
TEEMAKESKUSED 3-5 erinevate teemadega ülesannete keskust Näiteks: peastarvutamine tekstülesanded arvude võrdlemine nuputamine
ÜMBERPÖÖRATUD KLASSIRUUM Uue info omandamine iseseisvalt (tavaliselt kodus): video vaatamine, info otsimine/lugemine, õppematerjaliga tutvumine, töövõtete vaatlemine.
ÜMBERPÖÖRATUD KLASSIRUUM Töö rühmas Klassis toimub õpitu käsitlemine, rakendamine, analüüsimine, hinnangute andmine. Tagasiside
TÄNAN KUULAMAST JA KAASA MÕTLEMAST!