Visit Pärnu Facebook ja Instagram

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Visit Pärnu Facebook ja Instagram www.visitparnu.com Visit Pärnu Facebook ja Instagram Getter Koobas SA Pärnumaa Turism 9. mai 2017

Visit Pärnu Facebook ja Instagram www.visitparnu.com Visit Pärnu Facebook ja Instagram 3000 3600 500 600

Instagram #visitparnu #visitpärnu #parnu #pärnu www.visitparnu.com Instagram  #visitparnu #visitpärnu #parnu #pärnu #visitestonia #feelingestonia #balticme #parnuwithkids #kidsknowbest #familyfriendly

#visitparnu * Selge * Helge * Puhas * Värvikas * Lõbus * Seikluslik www.visitparnu.com #visitparnu  * Selge * Helge * Puhas * Värvikas * Lõbus * Seikluslik

#visitparnu - Lapsed - Kohalik toit Loodus (Kuurordi)sümbolid - Spaa www.visitparnu.com #visitparnu  - Lapsed - Kohalik toit Loodus (Kuurordi)sümbolid - Spaa - Tervis - Veesport - Kultuur ja sündmused - Kihnu, Soomaa, Kurgja, Romantiline Rannatee

www.visitparnu.com FB fännid   EST 3000 FIN 500 LAT 3600

Kuidas meil Facebookis läheb? www.visitparnu.com Kuidas meil Facebookis läheb?

www.visitparnu.com

EST: Teemanädalad Aiandusturismi nädal 8.-14. mai www.visitparnu.com EST: Teemanädalad Aiandusturismi nädal 8.-14. mai Muuseumide nädal 15.-21. mai Pärnumaa õunte ja siidri nädal Veespordi nädal 3.-9. juuli Perenädal

www.visitparnu.com Juhised postituse materjali jaoks   (teemanädal, eripakkumine, auhinnamäng, uudised, kõik teised postitused) 1. Läbimõeldud tekst (olulisim peab olema välja toodud enne “see more / vaata rohkem” märki; õiged vormid; tekstifail, mitte PDF´id või postrid; võõrkeelte puhul ka tõlked) 2. Soovi korral vastavad tagid, veebiaadressid, check-in´id jms 3. Väljavalitud foto- või videomaterjal, poster * Kui on soov postitust võimendada, on ettevõttepoolseks rahaliseks panuseks võimenduse summa suurus. Tõlked tagame omalt poolt. Soovi korral tuleks lisada konkreetne sihtgrupp, kellele postitus suunata.

LAT: Kas lätlane tuleb lõunasöögi pärast Pärnusse? www.visitparnu.com LAT: Kas lätlane tuleb lõunasöögi pärast Pärnusse?

LAT: Auhinnamäng koos pakkumisega www.visitparnu.com LAT: Auhinnamäng koos pakkumisega

Facebooki auhinnaloosidel on reeglid www.visitparnu.com Facebooki auhinnaloosidel on reeglid   Facebook Pages Terms (30 March 2017) III. Page features  E. Promotions 3. Personal Timelines and friend connections must not be used to administer promotions (e.g. “share on your Timeline to enter” or “share on your friend's Timeline to get additional entries”, and "tag your friends in this post to enter" are not permitted). * Eriti oluline Soome turu puhul ** Võimalus katsetada uusi auhinnamängude vorme

FIN: Teistsugune fänni- käitumine vajab boosti www.visitparnu.com FIN: Teistsugune fänni- käitumine vajab boosti

Getter Koobas SA Pärnumaa Turism getter.koobas@visitparnu.com www.visitparnu.com Aitäh! Getter Koobas SA Pärnumaa Turism getter.koobas@visitparnu.com