AMTEL 2012-2015 ARENGUKAVA PROJEKT.

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

AMTEL 2012-2015 ARENGUKAVA PROJEKT

Missioon ja visioon Missioon: AMTEL on turvalise ja stabiilse majanduskeskkonna kujundaja Eesti autonduses, Eesti autoärikultuuri suunaja ning innovatiivne partner oma liikmetele   Visioon: AMTEL tegutseb Eesti autonduse tuleviku kujundamisel kõrgeltarenenud ärikultuuriga majandusharuks AMTEL reageerib operatiivselt ja võimalusel ennetavalt muutustele riiklikus ja majanduslikus taustsüsteemis oma liikmete huvidest lähtuvalt AMTEL on innovatiivne uute lahenduste ja võimaluste rakendamisel

Eesmärgid Saada autoalal juhtivaks ja kõrgelt hinnatud partneriks riigile, teistele organisatsioonidele ja asutustele ning eraisikutest tarbijatele; Suurendada AMTELi rolli ühiskonnas; Kujundada Eesti autondus turvaliseks ja stabiilseks majanduskeskkonnaks; Suunata ohutu ja keskkonnasõbraliku autopargi kujunemist; Luua liikmetele vastuvõetav taustsüsteem; Saada autoala infovahetuskeskuseks liikmetele ja avalikkusele; Arendada Eesti autokultuur EU keskmisele tasemele; Suurendada aktiivsust ja efektiivsust igapäevatöös

Põhiülesanded Liikmete huvide kaitse, tegevusele kaasaaitamine, Eesti autonduskeskkonna arendamine Liikmetele töötingimuste taustsüsteemi väljaarendamine,töö leidmisele kaasa- aitamine, takistuste minimiseerimine Kõlvatu konkurentsi lõpetamine meie majandusharus Operatiivsete tööülesannete täitmine liikmete huvidest lähtudes Info kogumine ja levitamine mõlemas suunas, liikmetele ja liikmetelt Üldiste probleemide kaardistamine Liikmete, s.h. eri huvirühmade vajaduste ja probleemid kaardistamine Meie väljundite ja vajalike kontaktide kaardistamine Laiapõhjaliste töögruppide moodustamine probleemide lahendamisel, nende töö suunamine ja aktiivne osalemine nendes Meediasuhtluse arendamine. Avaliku arvamuse mõjutamine meile positiivses suunas. Pidev meedia informeerimine, k.a. müügiinfoga koos kommentaarid liikmetelt, juhatuselt jne.

Tegutsemissuunad Riik ja EU, s.h. maksundus Kindlustused Haridus ja koolitused Sisemine koostöö Koostöö väljaspoole Meediasuhtlus Laienemine Organisatsiooni arendamine

Riik ja EU Eesti autonduse arengustrateegiate väljatöötamine Alternatiivsed kütused, uued tehnoloogiad – propageerimine ja levikut toetava teabe avalikustamine Suhete arendamine nii juhatuse kui tegevaparaadi tasemel, lobitöö ning riiklikes töögruppides aktiivne osalemine, ettepanekute tegemine eri suundadega tegelemiseks ja reguleerimiseks EU seaduste ja määruste rakendamine Eestis, ametnike liigse hoo ja aktiivsuse pidurdamine Kõlvatu konkurentsi lõpetamine (käibemaksupettused, odomeetrite võltsimine, lunastatud sõidukite naasmine liiklusse, ümbrikupalgad, keelatud tehnoloogiate kasutamine jms.) Romusõidukid, kütuse kvaliteet, teede olukord

Riik ja maksundus Millised on üldse mõistlikud maksud, kas üldse tuleks autosid maksustada? Preventiivne töö sellel suunal, teiste riikide autoalaste maksude analüüs koos võimalikult mõistlike variantide läbitöötamisega ja omapoolsete maksustamisaluste määratlemisega Poliitilise lobitöö 3 aasta valikud (parlamendivalimisteni): Poliitiline lobitöö vasakpoolsete parteide suunal, et tagada autode mittemaksustamine või maksud AMTELi liikmetele võimalikult valututel tinigmustel; Poliitiline lobitöö parempoolsete parteide suunal ja toetustöö neile, et säilitada parempoolsete jõudude võimulpüsimine

Kindlustused (seltsid ja liidud) Seltsid kui vastastikku kasulikud partnerid; Eesmärk – saavutada võimalikult head partnersuhted, mõistlikud hinnad meie poolt ostatevatele toodetele, võimalikult palju tööd AMTELi liikmetele; Seltsid kui huvide konflikti alged: Seltside tellimused nö. nurga tagant, varuosade otsehanked, lunastatud sõidukite müük ja jõudmine taas tänavale, töötajate isiklikud huvid. Seltside AMTELi liikmeid ignoreeriv tegevus kohtadel LKFi vähene mõju seltside tegevusele AMTELi suunal. Vajalik tihedam suunatud töö AMTEList ja AKList otse seltsidega. Edastada avalikkusele, LKFile ja seltsidele AMTELi ja tema liikmete positiivse olemuse sõnumit; Kere- ja värvitööde töökodade litsenseerimine; Statistika pidev kogumine: Kindlustuste poolt tellitava töö kogumaht, juhtumite arv ja rahaline väärtus, lunastuste maht, turu jagunemine eri sõidukiliikide vahel. AMTELi liikmeskonna turuosa. AMTELi liikmete poolt ostatavate kindlustustoodete maht eri seltsides?

Koolitus Milliseid spetsialiste meie liikmed vajavad? Kaardistada Koostöö Haridusministeeriumi ja Kutsehariduskeskusega õppeprogrammi arendamisel ja materiaalse baasi täiendamisel Jätkuv ja pidev puudus eri tasemete spetsialistidest – aktiivne dialoog ametite ja avalikkusega Kuidas kasutada EU abiprogramme, infovahetus liikmetele

Sisemine koostöö Kaardistada liikmete huvid ja vajadused. Võimalike probleemide ühine lahendamine, võimalusel ennetavalt Suurem infovahetus Liikmete maksukäitumise jälgimine, sisemise kõlvatu konkurentsi vältimine Statistika. Vältida EU konkurentsiseadustele vastandumist, leida võrdsed alused, baseeruda ametlikul avalikul infol, mis kajastab bjektiivselt turuolukorda. Majandusinfo kogumine ja töötlemine liikmete kohta. Palju statistikat saadaval Krediidiinfos, kuid võimalik saada ka liikmetelt. Kas liikmed on selleks valmis? Eri huvigriupid sisemiselt: maaletoojad, diilerid, kere- ja värvitöökojad. Tihedam koostöö eri huvigruppide ja AMTELi juhatuse/tegevaparaadi vahel, tihedam koostöö AMTELi ja AKLi vahel, AMTELi staatus AKL tegevusel rõhutada. Juhatuse efektiivsem töö, ülesannete jaotus liikmete vahel Töögrupid. Rohkem ühtsust kolmandate isikutega suhtlemisel Ühised äriprojektid (näitused, tarbimised, muud projektid)

Koostöö väljaspoole Osaleda aktiivselt riiklikes ministeeriumide ja ametite töögruppides; Osaleda aktiivse liikmena Eesti tööandjate organisatsioonides; Aktiivne koostöö teiste liitudega (liisingud, kindlustused, rehviliit, ERAA, Autoettevõtete Liit) Romusõidukite teemaline koostöö (Kuusakoski, ELV) Rahvusvahelised organisatsioonid – eelkõige infovahetus (teiste riikide autondusealane maksustamine, statistika, käitumine romusõidukite, ELV, odomeetrite võltsimise jms. osas), ACEA, Euroopa Autodiilerite Liit

Meediasuhtlus Meediasuhtluse analüüs ja kanalite määramine; Andmete esitamine, valupunktide väljatoomine, tarbijate suunamine. Liikmetele anname võimalust oma põhilisi uudiseid meie kanalite kaudu esile tuua (kordamööda kommentaarid automüügifirmadelt müügiandmetele juurde, uudismudelite info jms). Vaadata üle list, kellele me saadame. Võib-olla kaasata ka kohalikke lehti vastava regiooni uudiste puhul. Kommentaarid AMTELilt ja liikmetelt; Suhtlemine ajakirjandusega aktiivseks, omapoolset initsiatiivi rohkem; Autoajakirjanike kaasamine meie töösse.

Laienemine Arendada AMTEL liikmete jaoks atraktiivseks ja eeldustele vastavaks partneriks Kaasata kõik autode maaletoojad ja diilerid (diilerkettide esindajad) Hiljem kaasata (valikuliselt): Iseseisvad remonditöökojad Varuosade müüjad Pealisehituste ehitajad Haagiste müüjad Mootorrataste müüjad Muude mootorsõidukite müüjad Kaasaegse Automi loomine. Töötada läbi vajadus, võimalused, määratleda eesmärgid

AMTELi kui organisatsiooni arendamine Uus struktuur - üldine juhtimine ja igapäevane tegevus lahutatud Juhatus. Uued liikmed. Aktiivne töö, ülesannete jaotamine Tegevaparaat. 2 inimest Huvigrupid Aktiivsed töögrupid eri valdkondade küsimustes. (Näiteks AKL töögrupp ja MKMi lunastatud sõidukite käitelmise töögrupp) Kontor. Jääb samasse kohta ja samas mahus Liikmelisuse peatamise teema Osa materjalide avalikustamine ka ingise keeles Liikmemaksu võimaliku diferentseerimise analüüs