Kala: perspektiiv ja võimalused? Kaupmeeste ootused ja nägemused

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Kala: perspektiiv ja võimalused? Kaupmeeste ootused ja nägemused Rimi Eesti Food AS Evelin Mägioja 16.04.2009

1. Rimi Eesti Food AS tutvustus

Rimi Eesti Food AS 74 kauplust 9 Rimi hüpermarketit 8 Rimi supermarketit 57 Säästumarketit 1 Supernetto hulgiladu 2008 aasta müügikäive: 6, 123 miljardit EEK 2568 töötajat (märts 2009)

Rimi Eesti Food omanikud

Eesmärgid ja strateegiad Visioon: Aitame muuta iga päeva pisut lihtsamaks Missioon: Olla juhtiv toidukaupade jaemüüja Balti riikides

Eesmärgid ja strateegiad Rimi hüpermarketid: lai valik, mugav ostukeskkond, konkurentsis parimad hinnad Rimi supermarketid: kodupoed, rõhuasetus värskel toidukaubal Säästumarketid: hinnaliider, head asukohad SuperNetto: kõigile avatud hulgiladu

Väärtused Oleme tulemustele orienteeritud ja kõrgete eetiliste standarditega ettevõte Kuulame oma kliente ja lähtume alati kliendi vajadustest Tahame olla hea tööandja ja toetame oma töötajate arengut Garanteerime müüdavate toodete turvalisuse ja kõrge kvaliteedi Toetame tervislikke eluviise Suhtume vastutustundega ümbritsevasse keskkonda

Tegutsemispõhimõtted Lihtsus Personaalsus Turvalisus Inspiratsioon

2. Olukord jaekaubandusturul

Olukord jaekaubandusturul Eelistatakse odavama hinnaklassi tooteid Ostetakse vähem maiustusi, karastusjooke Kampaaniatundlikkus on suurenenud Külastatakse rohkem erinevaid kauplusi Sagedasemad ja agressiivsemad müügikampaaniad

Rimi kampaaniad Rimi kauplused Säästumarketid Eripakkumised 2 korda nädalas (kala, liha, juust ja teised igapäevased toiduained) 2- ja 3nädalased soodushinnad u 500 tootele Säästumarketid K-T nädalased pakkumised u 30 tootele Eripakkumised kolmele tootele P-T

Kala müügid Rimi Eesti 2006 2007 2008

Müügid kaubagruppide järgi * Rimi super- ja hüpermarketites 2008 a.

Värske kala sortiment Lõhe Forell Räim Angerjas Koha Latikas Meriahven Tuur Haug Ahven Karpkala Paltus Tilaapia Saida Austrid Sinimerekarbid Meriahven Kuldahven Krabid Tuunikala Mõõkkala Skumbria Merilest Meriluts Merikurat Merikukk Merihunt Kammeljas Kaheksajalg Merilang Kalmaarid Merivähk Kammkarp

Eesti kala sortiment Eesti kala ~1/3 kogu müügist Forell ja beebiforell Karpkala Räim Angerjas Koha Latikas Ahven Mereahven Tuur Haug

Kalalett Rimi hüpermarketis

Miks eesti kala vähem ostetakse? Hind ja kampaaniapakkumised Sortimendi stabiilsus Harjumus Vähesed teadmised erinevatest kaladest

3. Rimi nägemus ja ootused

Kuidas olukorda parandada? Ühistöö arendamine eri kasvatajate ja püüdjate vahel Ühine turustus ja turundus Tootmismahtude suurendamine Nädalavahetuse müügimaht kampaania ajal Rimides forellil ~30 tonni, räimel ~2-3 tonni

Kuidas olukorda parandada? Üleriiklikes kala mainekampaaniates konkreetsetele liikidele keskendumine ja nende põhjalik tutvustamine Mainekampaaniaga samaaegsed müügikampaaniad Retseptid Degusteerimised

Väikeettevõtja võimalused Rimi on valmis ning avatud läbi rääkima ka väikeettevõtjatega piirkondlikuks varustamiseks Kontakt: Kaido Kurvits, tel 69 733 55, kaido.kurvits@rimibaltic.com

Tänan!