Tallinna haridusasutuste kvaliteediauhind 10

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Tallinna haridusasutuste kvaliteediauhind 10 Kvaliteediauhind – eesmärk, vahend, kellele, milleks … Lembit Rebane   Viru Hotelli konverentsikeskus 9. mai 2012    

Suunatus õpilastele Koolis tagatakse kõigile õpilastele nende arengut kindlustav ja pidevalt parenev keskkond, mis järgib õppekava nõudeid, kus tagatakse õpilaste turvalisus ja rahulolu oma valitud kooliga. Suunatus lastevanematele Koolis toimuvast saadakse tõene ja ülevaatlik informatsioon kooli õiguspärasest toimimisest, mis on aluseks koostööle, osalusele ja partnerlusele parendustöös. Suunatus kooli pidajale Läbi koostöö tagatakse kindlustunne nõuetele vastavast toimivusest, kooli arengust ning ressursside otstarbekast ja seaduspärasest kasutamisest.

Suunatus kooli personalile Koolis on loodud head tööd võimaldav ja töötajate arengut soodustav töökeskkond korrastatud juhtimissüsteemi alusel. Suunatus võimutasanditele Alati on saadav õigeaegne, küllaldane ja tõene informatsioon otsuste vastuvõtmiseks ja koostööks.

Omanäoline kool 1(1994) ja 2(1995) Eesti kooli kvaliteedikool 1998-2000

Riiklik järelevalve - ? - enesehindamine ? Koolipidaja järelevalve Tallinna Kvaliteediauhinnad 2002 Assessorid

Eesti kooli kvaliteedikool - pilootkool Sauga Põhikool Arengukeskkonna loomine sh eestvedamisele koolijuht – õpetaja, töötaja – õpilane ressursside efektiivsemaks kasutuseks Pareto 80:20 printsiibi rakendamine otsustamine ja tegutsemine rohujuure tasandil

1. Tegevuskava ja tööde juurutamise plaan 2.Tööd tööjuhendi alusel 4. Parendustegevused 3. Ülevaatuse plaan