Võõrkeelte valdkond Piret Kanne 24.10.2013.

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Võõrkeelte valdkond Piret Kanne 24.10.2013

Võõrkeelte õppekava põhineb EN keeleõppe raamdokumendil ja keeleoskustasemetel EKRi põhimõtetest lähtumine võimaldab: - arvestada, et osaoskused arenevad erinevalt - arendada enesehindamist ja eesmärkide seadmist - anda tagasidet saavutatu kohta - toetada õpimotivatsiooni ja keelelist arengut - esitada erineva sooritusega õpitulemusi - arvestada erineva võimekusega õpilastega

Ühtne kõigile õpitavatele võõrkeeltele Ühtsetel alustel: õppeainete kirjeldused õppe-eesmärgid õpitulemused õppesisu õppetegevused, hindamine

RÕK võõrkeelte valdkonna ülesehitus Valdkond A-võõrkeel Kooliaste Valdkonna pädevus Õppe- ja kasvatuseesmärgid Õpitulemus AV õppeained Õppesisu AV kirjeldus Õppeaine kirjeldus Üldpädevused Lõiming Õppetegevused Hindamine Füüsiline keskkond

Näiteks: 3. klassi lõpetaja: saab aru lihtsatest igapäevastest väljenditest ja lühikestest lausetest; kasutab õpitud väljendeid ja lühilauseid oma vajaduste väljendamiseks ning oma lähiümbruse (pere, kodu, kooli) kirjeldamiseks; [...] suhtub positiivselt võõrkeele õppimisse kasutab esmaseid õpioskusi (kordamist, seostamist) võõrkeelte õppimisel

Täpsustatud õpitulemused 3. klassi lõpetaja hea õpitulemus Kuulamine Lugemine Rääkimine Kirjutamine Inglise keel A1.2 A1.1 Teised keeled A1.1-A1.2

Kooliastmed Klassid I kooliaste 1. klass Õpitulemus Õpitulemus II kooliaste 2. klass III kooliaste 3. klass Gümnaasium 4. klass Õpitulemus

Kooliastme kavast töökavani Kooliaste Klassi ainekava Õpetaja töökava X- ja Y-keel Õpitulemus Õpitulemused Õppesisu Õppetegevused Hindamine (Lõiming, läbivad teemad, pädevused) Lõiming, läbivad teemad, pädevused

Lisateave Soovitused kooli võõrkeelte ainekavade koostamiseks PK aine- ja töökavade koostamine. Näidiskavad. ja palju muud olulist www.oppekava.ee

1. Vestlusring Kuidas seostub kuuldu minu kooliga? Millised mõtted tekkisid seoses oma kooliga / oma praktikaga?

Seosed aine- ja töökava eri osade vahel Eesmärk/õpitulemus – õpitegevus – hindamine. 2. Vestlusring Millist õppimist toetavat hindamist te näidistest leiate; mis on teie arvates puudu; mida lisaksite (kuhu)? Kui oluline see on?

Mida võtate töötoast kaasa?