Omanäolise Kooli Arenduskeskus

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Omanäolise Kooli Arenduskeskus Tutvustav presentatsioon 1999. aasta

Sisukord OKA põhieesmärgid OKA struktuur 1999 aasta projektid Avatud Meele Instituut Õppekava Koostööpartnerid Väljaantav kirjandus OKA strateegia 2000 Kontaktandmed

OK Arenduskeskuse põhieesmärgid Kooliarendusliku initsiatiivi toetamine Õpetajate täiendkoolituste läbiviimine OKA haridusprojektide jätkamine, laiendamine ja koordineerimine Kirjanduse väljaandmine Uute haridusprojektide väljatöötamine, läbiviimine ja korraldamine

OKA 1999. aasta projektid Hea Algus Eesti Kooli Kvaliteedikool (EKKK) Õpilasomavalitsuste arendusprogramm (EÕOL) Avatud Meele Instituut (AMI) Visuaalse mõtlemise strateegia (VTS) Konflikt & suhtlemine Lugemine & kirjutamine (RWCT) Õppides loon ennast (ÕLE) Karjääriteave

OKA struktuur fcdjf

Avatud Meele Instituut On täiskasvanute koolituskeskus Eesmärgiks on haridustöötajatele kutse- ja ametialase täiendkoolituse pakkumine Omanäolise Kooli baaskoolide abil on meil võimalik kursusi korraldada paindlikult üle kogu Eesti Järgmine slaid tutvustab AMI, koolitusi, mida on võimalik tellida

AMI õppekava Õppekava- ja kooliarendus. Juhtimiskoolitus Aineõpetus ja aktiivõppe strateegiad Suhtlus- ja koostööoskused Psühholoogia. Isiksuslik areng Haridusfilosoofia

Aineõpetus ja aktiivõppe strateegiad Lugemine ja kirjutamine iseseisva mõtleja kujunemiseks Visuaalse mõtlemise strateegiad. Keskkonnaharidus õppekavas. Õpilase aktiviseerimine võõrkeeletunnis. Kirjandiõpetus emakeeletunnis. Olümpiaadid. Nuputamisülesanded. K. Orffi metoodika kasutamine muusikaõpetuse tundides. Meloodia, rütm, harmoonia - nende seos inimolemusega. Vormijõudude arendamine lapsekasvatuses. Tervislik õpetamine algklassides. Aktiivõppe meetodite kasutamine algklassides. Kujutavast kunstist loominguni. Alternatiivpedagoogika meetodid kasutamiseks igapäevatöös. Projektiõpe ainetunnis.

Suhtlus- ja koostööoskused Suhtlustreening. Meeskonna kujunemine ja koostööoskused. Konfliktide lahendamine. Õpetajate konfliktid lastega. Konfliktid kolleegidega, alluvate või juhtkonnaga, lapsevanematega. Konflikt ja suhtlemine. Efektiivne lapsevanem. Õpetaja - õpilane - lapsevanem.

Psühholoogia. Isiksuslik areng Õppides loon ennast - X klassi õpi - ja toimetulekuoskuste kursuse juhendajate väljaõpe. Kutsesuunitlustöö klassis - juhendajate väljaõpe. Stressiga toimetulek. Kriisid, katastroofid ja traumad lapse elus.

Haridusfilosoofia

Koostööpartnerid Avatud Eesti Fond Junior Achievment Haridusfoorum TPÜ Haridusuuringute Instituut Kirjastuskeskus

Väljanantav kirjandus Väljaantud raamatud “Sissejuhatus kasvatusteadusesse” Ajakiri “Kooruke & Iva” “Õppimise võimalikkusest Eestis” Väljaantavad raamatud “Lapsekeskne kasvatus” Ajakiri “Kooruke & Iva” Lasteraamat “Kes on Kes?”

Kontaktandmed OK Arenduskeskus Tallinn Endla 4 10142 Tel:62 63 221 GSM:252 83 245 epost:oka@ngonet.ee http://web.ee/ok/index.html Avatud Meele Instituut Tallinn, Endla 4 10142 Tel:62 63 124 GSM:250 83 454 epost:ami@ngonet.ee