Kaasamine Haapsalu Linna Algkoolis

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

Kaasamine Haapsalu Linna Algkoolis Malle Õiglas ja Merle Moumets

Milles lähtume? HEV õpilase õppe korraldamisel lähtutakse kaasava õppe põhimõtetest, mille kohaselt üldjuhul õpib haridusliku erivajadusega õpilane elukohajärgse kooli tavaklassis. HEV õpilase õppe korraldamise põhimõtted sätestatakse kooli õppekavas. Meie koolil on olemas ka HEV õpilaste toetamise süsteem, mis on kättesaadav kodulehelt

Hariduslike erivajadustena mõistame (HEV): Õpiraskusi seal hulgas ka Pikema-aegset õpikeskkonnast eemalviibimist Kooli õppekeelt ebapiisavalt valdavat õpilast Tervisehäireid Käitumisraskusi Andekust

Kuidas toetame HEV õpilasi Õpiraskustega õpilaste klass Väikeklass Ühele õpilasele suunatud õpe Õpiabitunnid Abiõpetaja Vestlused tugispetsialistidega Tugiisik tunnis Kõik vabad inimesed on vajadusel kaasatud Kaasame linnavalitsuse lastekaitse spetsialisti Tunnivaatlused Käitumiskaardid Õpilasele teistsuguste õppematerjalide ja abivahendite pakkumine Täiendav selgitamine järelaitamistunnis (ekoolis päevik) Pikendatud õppetöö Pikapäevarühm

Tugimeetmete eesmärk on: Õpi-, suhtlemis- ning käitumisprobleemide ennetamine ja võimalikult varajane märkamine HEV õpilastele võimetekohaseks põhihariduse omandamiseks vajalike tingimuste loomine Lapsevanema nõustamine ja juhendamine tagamaks koostöös õpitulemused Lõpuks on oluline, et koolis oleks kõigil hea olla

Koolis töötavad tugispetsialistid Õpiraskustega õpilaste klassi ja väikeklassi õpetajad HEV koordinaator - sotsiaalpedagoog Psühholoog Õpiabiõpetajad Abiõpetajad Tugiisik Kooliõde Kõik nad moodustavad meie koolis tugimeeskonna. Pikapäevarühma õpetaja

Sammud HEV õpilaste toetamiseks Märkamine + testimine Õpilase individuaalsuse kaart (ÕIK) – elektrooniline Tugimeeskonna töökoosolek sh kokkuvõtete tegemine meetmete tõhususest Õpiabi määramine, tasemerühma määramine, individuaalse õppekava koostamine, käitumiskaardi rakendamine, pikapäevarühma suunamine, vestlustele suunamine, õppetööst ajutine kõrvaldamine, Rajaleidjasse suunamine Andekas laps ja erivajadus

Täname kuulamast! Küsimused 