„Kuidas rajati Tallinn“

Slides:



Advertisements
Seotud esitlused
MSE Soojusmajandus ENERGIA TARBIMINE 2 osa.
Advertisements

Eesti maaelu arengukava vahehindamine
Rahvatervise süsteemi kaasajastamine
Tere tulemast kogemuskohtumisele!
Hariduse väljakutsed, üldhariduskoolide võrk ja koolivõrgu programm
Korvpalluri füüsiline ettevalmistus
Täiskasvanu kui enesearengu subjekt
Esitluse väljavõte:

„Kuidas rajati Tallinn“ Lea Maiberg Tallinna Tähekese Lasteaed

Vana - Kreeka Vanas-Kreekas pöörati suurt tähelepanu laste kasvatamisele Pandi alus sellistele teadustele nagu matemaatika, ajalugu, filosoofia, arstiteadus Väga oluliseks peeti kõnekunsti

Sparta Lapsed võeti emade juurest ära 7aastaselt ja pandi kooli Õpetati sõnakuulelikust, nälja ja valu talumist Väga palju tegeleti kehalise kasvatusega Lugemist ja kirjutamist õpetati vähe! Poistest taheti kasvatada sõjamehi või orjapidajaid. Relvade kasutamist õpetati ka tüdrukutele

Ateena Lapsi taheti igakülgselt arendada – nii kehaliselt kui vaimselt. Sealt on pärit ütlemine „Terves kehas terve vaim” 7.-14. aastani õppisid poisid koolis lugemist, kirjutamist, arvutamist,muusikat ja luulet 14-aastaselt hakkasid poisid õppima maadlemist, ratsutamist, tantsimist ja ujumist. Kõige targematele õpetati ka riigi juhtimist

Legend Legend on suuliselt edasikantav jutustus, mis räägib usutavalt mingi koha või eseme päritolust või mingist meeldejäävast sündmusest.

Kasutamine Legendi kohandamine vanuseliselt sobivaks Legendi tutvustamine emakeeles ja võõrkeeles Lisaülesanded teadmiste kinnistamiseks

Kõige tähtsam on algus Keda vajas Sparta? Keda vajas Ateena? Keda vajame meie?

Inimene kasvatab endale järeltulijaid Eluviis Väärtushinnangud Tegelik käitumine

Meile kõigile on oluline ja tähtis kuhugi kuuluda, sobida, midagi väärt olla, teiste jaoks keegi olla. Suur tänu!