Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Game Maker Language Erich Erstu.

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Game Maker Language Erich Erstu."— Esitluse väljavõte:

1 Game Maker Language Erich Erstu

2 Gamemakerist Interpreteeritav keel Mark Overmars, Delphi
Esimene versioon 1999 GML integreeritud Gamemakeri keskkonda

3 Syntax Sarnaneb C keelele Massiivid, kuni 2-mõõtmelised
Muutujatüübid: sõne ja arv, arv=1; arv=“1“; Tüüp määratakse algväärtustamise hetkel Arv on double, problemaatiline dll-ide kasutamisel If jaoks >0.5 = TRUE, <=0.5 = FALSE Skoop: var, global, instance-sisesed Skriptid: kuni 16 argumenti, massiive ei luba Sisseehitatud funktsioonid Rekursioon võimalik

4 Mälu Tellimine, vabastamine – seda pole
Mälulekked võimalikud registreeritud versioonis listide, mapide ja queue'dega Programmeerijapoolsed mälukasutusvead võimatud: Puuduvad pointerid Mälust välja kirjutamine võimatu, va. DLL'idega Keelatud mäluaadressilt lugemine võimatu Stringid pole nagu C stringid a[i] ja i[a] pole sarnaselt C-le samaväärsed Konstandid alates versioonist 5.3

5 Ressursid Objektid – Mängu mootor Ruumid
Objektidest luuakse instance'id Ruumid „Levelid“, vaja vähemalt ühte Ruumi avamisel võimalik spets koodi käivitada Persistent flag, säilitab ruumi sisu MapEditor kaasa pandud Sprited – Pildid, ka animeeritud Helid – muusika ja efektid Taustapildid Rajad Data failid

6 Exe, debug Kaasa pannakse KÕIK, ka võimalused, mida ei kasutata
Sisseehitatud debugger, võrdlemisi pädev

7 Tänaseks Gamemaker 7.0, tasuline
Alates 5.1 versioonist muutus rahaahneks Yoyo games 3D

8 Näiteid


Alla laadida ppt "Game Maker Language Erich Erstu."

Seotud esitlused


Google'i reklaam