Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Kala: perspektiiv ja võimalused? Kaupmeeste ootused ja nägemused

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Kala: perspektiiv ja võimalused? Kaupmeeste ootused ja nägemused"— Esitluse väljavõte:

1 Kala: perspektiiv ja võimalused? Kaupmeeste ootused ja nägemused
Rimi Eesti Food AS Evelin Mägioja

2 1. Rimi Eesti Food AS tutvustus

3 Rimi Eesti Food AS 74 kauplust
9 Rimi hüpermarketit 8 Rimi supermarketit 57 Säästumarketit 1 Supernetto hulgiladu 2008 aasta müügikäive: 6, 123 miljardit EEK 2568 töötajat (märts 2009)

4 Rimi Eesti Food omanikud

5 Eesmärgid ja strateegiad
Visioon: Aitame muuta iga päeva pisut lihtsamaks Missioon: Olla juhtiv toidukaupade jaemüüja Balti riikides

6 Eesmärgid ja strateegiad
Rimi hüpermarketid: lai valik, mugav ostukeskkond, konkurentsis parimad hinnad Rimi supermarketid: kodupoed, rõhuasetus värskel toidukaubal Säästumarketid: hinnaliider, head asukohad SuperNetto: kõigile avatud hulgiladu

7 Väärtused Oleme tulemustele orienteeritud ja kõrgete eetiliste standarditega ettevõte Kuulame oma kliente ja lähtume alati kliendi vajadustest Tahame olla hea tööandja ja toetame oma töötajate arengut Garanteerime müüdavate toodete turvalisuse ja kõrge kvaliteedi Toetame tervislikke eluviise Suhtume vastutustundega ümbritsevasse keskkonda

8 Tegutsemispõhimõtted
Lihtsus Personaalsus Turvalisus Inspiratsioon

9 2. Olukord jaekaubandusturul

10 Olukord jaekaubandusturul
Eelistatakse odavama hinnaklassi tooteid Ostetakse vähem maiustusi, karastusjooke Kampaaniatundlikkus on suurenenud Külastatakse rohkem erinevaid kauplusi Sagedasemad ja agressiivsemad müügikampaaniad

11 Rimi kampaaniad Rimi kauplused Säästumarketid
Eripakkumised 2 korda nädalas (kala, liha, juust ja teised igapäevased toiduained) 2- ja 3nädalased soodushinnad u 500 tootele Säästumarketid K-T nädalased pakkumised u 30 tootele Eripakkumised kolmele tootele P-T

12 Kala müügid Rimi Eesti 2006 2007 2008

13 Müügid kaubagruppide järgi
* Rimi super- ja hüpermarketites 2008 a.

14 Värske kala sortiment Lõhe Forell Räim Angerjas Koha Latikas Meriahven
Tuur Haug Ahven Karpkala Paltus Tilaapia Saida Austrid Sinimerekarbid Meriahven Kuldahven Krabid Tuunikala Mõõkkala Skumbria Merilest Meriluts Merikurat Merikukk Merihunt Kammeljas Kaheksajalg Merilang Kalmaarid Merivähk Kammkarp

15 Eesti kala sortiment Eesti kala ~1/3 kogu müügist
Forell ja beebiforell Karpkala Räim Angerjas Koha Latikas Ahven Mereahven Tuur Haug

16 Kalalett Rimi hüpermarketis

17 Miks eesti kala vähem ostetakse?
Hind ja kampaaniapakkumised Sortimendi stabiilsus Harjumus Vähesed teadmised erinevatest kaladest

18 3. Rimi nägemus ja ootused

19 Kuidas olukorda parandada?
Ühistöö arendamine eri kasvatajate ja püüdjate vahel Ühine turustus ja turundus Tootmismahtude suurendamine Nädalavahetuse müügimaht kampaania ajal Rimides forellil ~30 tonni, räimel ~2-3 tonni

20 Kuidas olukorda parandada?
Üleriiklikes kala mainekampaaniates konkreetsetele liikidele keskendumine ja nende põhjalik tutvustamine Mainekampaaniaga samaaegsed müügikampaaniad Retseptid Degusteerimised

21 Väikeettevõtja võimalused
Rimi on valmis ning avatud läbi rääkima ka väikeettevõtjatega piirkondlikuks varustamiseks Kontakt: Kaido Kurvits, tel ,

22 Tänan!


Alla laadida ppt "Kala: perspektiiv ja võimalused? Kaupmeeste ootused ja nägemused"

Seotud esitlused


Google'i reklaam