Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

KÄITUMISE MUUTMINE TULEMUSLIKKUSE PARANDAMISEKS

Seotud esitlused


Teema esitlus: "KÄITUMISE MUUTMINE TULEMUSLIKKUSE PARANDAMISEKS"— Esitluse väljavõte:

1

2 KÄITUMISE MUUTMINE TULEMUSLIKKUSE PARANDAMISEKS
Toimetulek reisil olles on samaväärse tähtsusega kui sihtkohta jõudmine KÄITUMISE MUUTMINE TULEMUSLIKKUSE PARANDAMISEKS Aprill 2005 Fiona Cameron, direktor, Sticky Change Ilona Lott, personalijuht, Tallinna Vesi AS

3 SISUKORD Olustiku loomine Õige strateegia
Meetodid õige õhkkonna loomiseks Käitumuslikud tegurid Treenimine (coaching)

4 Strateegia - kuhu me liigume
KÕRGE TULEMUSLIKKUSEGA ORGANISATSIOONID Käitumisviis - kuidas me seda teeme Strateegia - kuhu me liigume Joondumine TREENIMINE KÄITUMISTEADUS Meetod - mida me teeme

5 STRATEEGIA

6 STRATEEGIA VISIOON JA VÄÄRTUSED PÜHENDUNUD KLIENDID KAASATUD TÖÖTAJAD
RAHULOLEVAD FINANTSEERIJAD

7 VISIOON MEELDEJÄÄV SELGE MOTIVEERIV KLIENDIKESKNE
AMBITSIOONIKAS, KUID MITTE VÕIMATU PÕHJENDATUD MÕÕDETAVATE STRATEEGIATEGA

8 NÄITED Muuta London maailma turvalisimaks linnaks
Arvuti igal laual igas kodus Ühendada kõiki, kõikjal ja mistahes ajal – kasutades kõiki vajaminevaid ressursse Parima viimine kõigini, kellega me kokku puutume

9 Saada teadmistepõhiseks ettevõtteks broadband ajastul
NÄITED Pühendada meie äri sotsiaalsete ja keskkonna-alaste muutuste elluviimisele Saada teadmistepõhiseks ettevõtteks broadband ajastul ähmane Meediateadlik, “internetipädev”, kliendikeskne ettevõte, millel on arvukalt tuluallikaid tootebrandiga tellimuste osas……. ebaoluline liiga keeruline

10 VÄÄRTUSED LIHTSAD MEELDEJÄÄVAD MÕÕDETAVAD JA MÕÕDETUD OMAD
JÄRGITAVAD KÕIGI, ERITI JUHTKONNA POOLT ON NÄHA ORGANISATSIOONI PROTSESSIDES JA TAVADES SEOTUD VISIOONIGA

11 MEETODID

12 MEETODID ON SELLEKS, ET TÄIDE VIIA/TOETADA STRATEEGILIST VISIOONI JA VÄÄRTUSI OLGU LIHTSAD JA OTSEKOHESED OLGU KLIENDIKESKSED ARENDAGE NEID PIDEVALT TAGAGE, ET NENDE ABIL ON RESSURSSIDE KASUTAMINE TULEMUSLIKUM (TÕHUSAM JA JÕUDSAM)

13 MUUTUS PERSONALIJUHTIMISE ROLLIS
TEISTE VÕIMUSTAMINE (EMPOWERING) REEGLITE LOOMINE TÄITMISEKS JÄRELEVALVE KAASAAITAMINE JA VÕIMALDAMINE TÖÖTAJATE JUHTIMINE KLIENDI VAJADUSTE RAHULDAMINE AEGLANE OTSUSTUSPROTSES KIIRE REAGEERIMINE TEHINGULINE TRANSFORMEERUV (MUUTUV) TÖÖ VÄÄRTUS MÄÄRAB PALGA TULEMUSTE EEST TASUMINE PIIRATUD ÕPPIMISVÕIMALUSED ÕPPIV ORGANISATSIOON

14 KÄITUMUSLIKUD TEGURID

15 KÄITUMISVIIS TAGAJÄRG EELSÜNDMUS 20% mõju 80% mõju KÄITUMISTEADUS
Miski, mis sünnib enne tegutsemist ehk käitumist See, mida me teeme või ütleme Sündmused, mis järgnevad käitumisele 20% mõju 80% mõju

16 Mida me ütleme või teeme
KÄITUMISTEADUS EELSÜNDMUS KÄITUMISVIIS TAGAJÄRG Mida me ütleme või teeme Koolitus id Teated Ohumärk Uuring Tagasiside Tunnustus Tasud Karistus 20% mõju 80% mõju

17 KÄITUMISVIISI TAGAJÄRJED
MIS VÕIMENDAVAD KÄITUMISVIISI SAADA MIDAGI MEELEPÄRAST VÄLTIDA MIDAGI VASTUMEELSET KÄITUMISVIIS SAADA MIDAGI VASTUMEELSET TAGAJÄRJED, MIS VÄHENDAVAD KÄITUMISVIISI IGNOREERITUD

18 KÄITUMISVIISI TAGAJÄRJED
MIS VÕIMENDAVAD KÄITUMISVIISI POSITIIVNE KINNISTAMINE NEGATIIVNE KINNISTAMINE KÄITUMISVIIS KARISTUS TAGAJÄRJED, MIS VÄHENDAVAD KÄITUMISVIISI REAKTSIOONI NÕRGENDAMINE

19 Maksimeerib töösooritust
POSITIIVNE ÕHKKOND SUHE POSITIIVNE KINNISTAMINE NEGATIIVNE KINNISTAMINE KÄITUMISVIIS Maksimeerib töösooritust KARISTUS PEATAB KÄITUMISVIISI REAKTSIOONI NÕRGENDAMINE VÄHENDAB KÄITUMISVIISI AJA JOOKSUL

20 NÄITED R+ Siiras kiitmine ja tänamine Tulemuspreemiad
Lapsed, kes võivad kaua üleval olla R- Hüvitise mittesaamine Privileegist ilmajätmine Vastumeelse ülesande tegemine Lapsed, kes lähevad vara magama Karistus Ülemus kutsub korrale Lapsed, kes saadetakse oma tuppa Reaktsiooni nõrgendamine Käitumisviisi – olgu siis hea või halva - ignoreerimine

21 I/F C/U P/N PIC NIC ANALÜÜS
Kas inimene tunnetab tagajärge positiivselt või negatiivselt? Kas inimene tunnetab tagajärge vahetult või tulevikus? Kas inimene on kindel või mitte, et tagajärg leiab aset?

22 PIC NIC ANALÜÜS EELSÜNDMUS TAGAJÄRJED P/N I/F C/U N N/P P I C
PROBLEEMNE KÄITUMINE – Inimesed hilinevad koosolekule EELSÜNDMUS TAGAJÄRJED P/N I/F C/U Saatke välja päevakava Paluge inimestel saabuda õigel ajal Saatke meeldetuletus Koosolek ei alga õigel ajal Inimesed lobisevad, kuni hilinejad tulevad Hilinejatel on aega teha muid asju N N/P P I C

23 PIC NIC ANALÜÜS EELSÜNDMUS TAGAJÄRJED P/N I/F C/U P I C
TAOTLETAV KÄITUMISVIIS – Inimesed tulevad koosolekule õigeks ajaks EELSÜNDMUS TAGAJÄRJED P/N I/F C/U Andke välja korraldus tulla kohale õigeks ajaks Tehke ettepanek pakkuda korralikku lõunasööki võileibade asemel Inimesi tänatakse õigeks ajaks tulemise eest Nad saavad korraliku lõunasöögi P I C

24 PÕHIPUNKTID R+ ON VÄGA ISIKLIK – KÜSIGE, MIS INIMESTELE MEELDIB
R+ TOOB KAASA VABATAHTLIKU PÜÜDLUSE R- PÕHJUSTAB KÄITUMIST, MIS ON HEAKSKIIDU SAAVUTAMISEKS MINIMAALNE TOIMIB, KUI ON VAHETU, KINDEL JA SAGE KINNISTAGE KÄITUMISVIISI, TÄHISTAGE TULEMUSI LOOGE POSITIIVSELT KINNISTAV ÕHKKOND (4:1)

25 TREENIMINE

26 MIKS TREENIMINE? Kui sa oled hea sportlane, ei tule sulle pähegi ilma treenerita treenida. Tulemuslikkuse parandamine on liikunud kulude vähendamiselt andekusse investeerimise poole – treenimine on suunatud sellele investeeringule. Treenimine sobib tänapäevasesse inimeste juhtimisse tõstes enesekindlust ja vähendades sõltuvust inimeste juhtimise professionaalidest jt. See teeb käitumuslikud muutused püsivaks.

27 TREENIMINE Treenimine on protsess, mille käigus treener – arutluste ja suunatud tegevuste kaudu – aitab kliendil lahendada probleeme ja haarata kinni võimalustest, arendades eneseteadlikkust, iseseisvust ja/või enesekindlust. Tegemist ei ole tulemusjuhtimisega ja ‘inimeste parandamisega’. Eesmärk on muuta tublid inimesed veel tublimateks.

28 3 TREENIMISE VÕIMALUST Muretsege tippjuhtidele/direk-toritele välistreenerid. Koolitage oma juhte, et nad saaksid treenida oma inimesi. Koolitage oma juhte, et nad saaksid organisatsioonis teisi treenida. KULUKAS VÄHENE KULTUURILINE MÕJU EI ARENDA OSKUSI PIDEV SÕLTUVUS KONSULTANTIDEST VÄIKESED KULUD MÕNINGANE KULTUURILINE MÕJU ARENDAB OSKUSI ALGSELT KULUKAS MÄRKIMISVÄÄRNE KULTUURILINE MÕJU ARENDAB OSKUSI MUUDAB MUUTUSED PÜSIVAIKS

29 TÄNAME!


Alla laadida ppt "KÄITUMISE MUUTMINE TULEMUSLIKKUSE PARANDAMISEKS"

Seotud esitlused


Google'i reklaam