Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Elektrooniline suhtlemine

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Elektrooniline suhtlemine"— Esitluse väljavõte:

1 Elektrooniline suhtlemine
Tõnu Poogen SA PERH

2 Mugav ja peaegu alati kättesaadav
Eripärad Kiire Lihtne jälgida Mugav ja peaegu alati kättesaadav

3 Eripärad Sõltuvus netiühendusest ja kolmanda osapoole seadmetest
Emotsioonide ja tausta puudumine

4 Head tavad Miks? Selleks, et muuta omavahelist suhtlemist:
- arusaadavamaks - korrektsemaks - kiiremaks - sisukamaks - meeldivamaks

5 Head tavad Kirja kirjutamine
-olge sõnastuses konkreetne, muidu on olulist raske üles leida

6 Head tavad Kirja kirjutamine
-olge sõnastuses konkreetne, muidu on olulist raske üles leida

7 Head tavad Kirja kirjutamine
-keerukat kujundust ja erilisi kirjastiile ei pruugi kirja saaja meiliprogramm kuvada

8 Head tavad Kirja kirjutamine
-keerukat kujundust ja erilisi kirjastiile ei pruugi kirja saaja meiliprogramm kuvada

9 Head tavad Kirja kirjutamine
-kaunistatud kiri on mahukas, kulutab postkasti ruumi -kirju taust teeb lugemise raskeks -tähtsaid kohti võib ESILE TÕSTA, kuid tervet kirja ei kirjutata suurte tähtedega. Suured tähed väljendavad karjuvat kõneviisi

10 Head tavad “subject” rida tuleb alati täita:
- täidetud „subject“annab teada kirja sisust - aitab saadud kirjade hulgas orienteeruda - tühja reaga kiri ei pruugi alati kohale jõuda CC ja BCC: - CC on koopia kirjast. Lisada adressaat, kellele kiri pole otseselt suunatud, kuid kes peaks asjaga kursis olema - BCC on pimekoopia: saaja aadressi ei kuvata kirja päises

11 Head tavad Allkiri - liiga pikk allkiri mõjub kummaliselt
- erinevate keelte jaoks eraldi allkirjad - allkirja ridu ei tohiks olla üle 4-5

12 Head tavad Kirja tähtsuse määramine:
„High importance“ – kiire, oluline, tähtis Kirja sisu on tähtis, nõuab tegutsemist esimesel võimalusel. Outlookis kuvatud hüüumärgiga „Normal“ – „tavaline“ post Tavalise tähtsusega igapäevane kirjavahetus „Low importance“ –vähetähtsad kirjad kiri ei nõua reageerimist (naljad, meelelahutus jne)

13 Head tavad Kirjale vastamine: - ei ole hea kirjutada vastust teksti sisse, seda on väga raske üles leida - jätke alles konkreetsed read, millele vastate - vajadusel kirjutage tekst teise värviga - ametliku kirja puhul ärge kasutage tsiteerimist - kui eelnev kirjavahetus alles jätta, moodustub neist pikk ja lohisev “saba” - võtab ruumi ja segab kirjas orienteerumist - listidesse vastamisel tuleb meeles pidada, et vastus läheb kõikidele liikmetele

14 Head tavad Võimalusel ärge saatke faile kirja teel
-kiri on mahukas ja koormab serverit -viirusetõrje võib ligipääsu blokeerida -kui saadate faili, märkige ära, mitu faili saadate ja mis on nende nimed Kasutage ühiskaustu või veebiservereid -kirjale lisage ainul viide failile

15 Kalender Võimalusel ärge saatke faile kirja teel
-kiri on mahukas ja koormab serverit -viirusetõrje võib ligipääsu blokeerida -kui saadate faili, märkige ära, mitu faili saadate ja mis on nende nimed Kasutage ühiskaustu või veebiservereid -kirjale lisage ainul viide failile


Alla laadida ppt "Elektrooniline suhtlemine"

Seotud esitlused


Google'i reklaam