Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

E-posti turundus ja strateegia

Seotud esitlused


Teema esitlus: "E-posti turundus ja strateegia"— Esitluse väljavõte:

1 E-posti turundus ja strateegia
Kuidas ehitada üles e-posti turunduse strateegiat ja saada uusi liitujaid?

2 E-maili turundus Eve Keerus-Jusupov Merlis Jusupov
Collectiv Koolituskeskus i turundus Eve Keerus-Jusupov Merlis Jusupov

3 Tüüpiline arusaam e-maili turundusest
lk 3

4 Millest algab e-maili turundus?
lk 3

5 Alusta suhtekonto loomisega
lk 3

6 Leia kanalid, kus liigub sihtgrupp
Alusta suhtekonto loomisega Leia kanalid, kus liigub sihtgrupp Võida tähelepanu ja loo kontakt Hakka suhtlema ja paku väärtust Nüüd algab turundus Kui aeg küps tee ettepanek Hoia suhteid ja … lk 4

7 Mis on e-maili turunduse suurim väljakutse?
lk 5

8 Kuidas läbi e-maili turunduse saada uusi kliente?
Sotsiaal meedia Sinu koduleht lk 6

9 lk 6

10 Tähelepanu äratamine ja toomine veebilehele
Sotsiaalmeedia on kui jõgi lk 6

11 Paku emotsioone ja luba neile midagi tõeliselt head ilma rahata
lk 6

12 Korja kontaktid üles lk 7

13 Korja kontaktid üles lk 7

14 Korja kontaktid üles lk 7

15 Korja kontaktid üles lk 7

16 Korja kontaktid üles lk 7

17 Korja kontaktid üles lk 7

18 Magus komm ja üleskutse tegevusele liitumisvormil. Mis on valesti?
lk 8

19 Milline liitumisvorm toob palju kontakte?
Hästi toimiv liitumisvorm sisaldab: Suur kasu rõhutav pealkiri Põhjendus, miks peaks liituma ja mida liituja hakkab saama või mis kasu ta saab Võimalusel pilt pakutava sisust Loetav tekst (reavahe ja fondi suurus loeb) Viide või märge privaatsuspoliitikast Võimalikult vähe väljasid mida täita Selge ning kliendi kohest kasu rõhutav Call-to-action nupp lk 8

20 Siin on näide ühest heast ja halvast liitumisvormist:
lk 9

21 Suurimad vead liitumisvormi loomisel
Puudub teistest eristuv ja selge kliendi kasu rõhutav pealkiri Liiga palju väljasid täitmiseks. Mida vähem väljasid seda rohkem liitujaid. Liitumisvorm ei tule muust mürast esile Puudub jõuline, kohest kasu rõhutav Call-to-action nupp või on see üldse puudu Ei selgitata mida liituja hakkab saama. Liiga palju infot Halb font ja reavahe lugemiseks Puudub selge tagasiside leht sooritatud tegevuse õnnestumise kohta või on see üldse puudu. Puudub viide privaatsuspoliitikale Registreerumise või liitumisvormide efektiivsust ja töötavust ei testita lk 9

22 Kliendi teekond pärast liitumisvormi täitmist
lk 10

23 Kliendi teekond pärast liitumisvormi täitmist
Mida saaks paremini teha? lk 10

24 Kliendiks saamise teekond
Kasutaja täidab registreerimisvormi. Vajutab nuppu SAADA Kasutaja saab uudiskirju ja paremaid pakkumisi i kampaania Automatiseeritud kirjad Nõuanded ja küsitlused Isiklik suhtlus Turunduskanalites huvi tekitamine. Üleskutse tegevusele. Kodulehele / maandumislehele suunamine Peale uudiskirjaga registreerimist saada liituja tänan lehele, kus palu, et ta oma postkastis kinnitaks liitumise Peale i kinnitamist saada tervituskiri listiga liitumise puhul ja anna esimene osa lubatust või ütle selgelt mis edasi hakkab juhtuma Algab turundus ja listi segmenteerimine lk 11

25 E-postiturundusplaani koostamine
Hakka pihta! Ava konspekt.

26 Kuidas liitujad muuta kliendiks?

27 Kuidas liitujad muuta kliendiks?
Protsess, mis jääb poolikuks: Liitub, et saada tasuta e-raamat, mis lubab lahendada probleemi (internal trigger) Saab postkastist lingi mille kaudu saab e-raamatu alla laadida (external trigger) Ta klikib lingil, et lugeda e-raamatut (action) Ta loeb e-raamatut, saab uusi ideid, kuid ei tea mida edasi teha (reward) Kahe päeva pärast kutsutakse liituja juba teemat kommenteerima (investment?) Kliendi probleem jääb tegelikult lahendamata

28 Hakka pihta! Ava konspekt.

29 Hakka pihta! Ava konspekt.

30 Hakka pihta! Ava konspekt.

31 Kuidas liitujad muuta kliendiks?
Igale tegevusele vastav kiri

32 Praktilist lisalugemist

33 Tänan Merlis Jusupov merlis@kodulehekoolitused.ee 5354 1239


Alla laadida ppt "E-posti turundus ja strateegia"

Seotud esitlused


Google'i reklaam