Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Kadrina Keskkool 2030 Arvo Pani direktor.

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Kadrina Keskkool 2030 Arvo Pani direktor."— Esitluse väljavõte:

1 Kadrina Keskkool 2030 Arvo Pani direktor

2 Kadrina Keskkool 2020 607 õpilast, neist gümnaasiumiastmes 111õpilast
Gümnaasiumiastmes võimalus õppida õpilastel, kel soov, tahtmine, kohuse- ja vastutustunne Meil on hästi toimiv meeskond ja ühised väärtused Head õpitulemused Vabariigi tasandil arvestatavad riigieksamitulemused Märkimisväärsed tulemused aineolümpiaadidelt, konkurssidelt, spordivõistlustelt jms.

3 Insener-tehniline õpe ja CADrina
Välja töötatud ja arendatud tugevad õppesuunad erinevate valikainete valikuga(RETE, LOTE, HUSO) Insener-tehniline õpe ja CADrina Sisukas koostöö kõrgkoolidega (TÜ, EMÜ, TTÜ) Praktiline koostöö kohalike ettevõtetega

4 Aastal 2030 Kadrina Keskkool on parim omanäoline, väärtuspõhine, innovaatiline ja tehnoloogiat edendav Eesti maakool, mille arengukeskkond arvestab õppija individuaalsust ja loovust, pakub koolirõõmu ning tagab konkurentsivõimelise põhi – ja gümnaasiumihariduse.

5 Mis selleks on vaja? Õpilasi Õpetajaid Sisukat vaimset õpikeskkonda
Kaasajastatud õpikeskkonda Rahalisi vahendeid

6 Õpilased Lõpetavad 9. klassi:
2020.a. 41(6) õpilast a. 49(5) õpilast 2021.a. 50(9) õpilast a 68(10) õpilast 2022.a. 60(9) õpilast a. 52(7) õpilast 2023.a. 70(10) õpilast a. 49(8) õpilast 2024.a. 57(8) õpilast

7 Õpilased Sünnid: Kooli: 2013.a last a last a last a last a last a last a last

8 Õpilased Õpivad mujal: 18 õpilast Õpivad Kadrinas: 23 õpilast
Rakvere Eragümnaasium Haljala v Rakvere Gümnaasium Häädemeeste v Rakvere Reaalgümnaasium Järva v Tapa Gümnaasium Rakvere v Tallinna 32.Keskkool Saue v Audentese Spordigümnaasium Tapa v Tallinna Arte Gümnaasium Tartu J. Poska Gümnaasium

9 Õpetajad ■ Riiklik õpetajate koolitus - vähetõenäoline (kui just riik ei väärtusta enam õpetajaametit ja ei leita võimalusi motiveerimaks noori õpetajaks õppima) ■ Ümberõpe ■ Isiklikud kontaktid, personaalsed otsingud ■ „Üleostmine“ ■ Vilistlased ■ Gümnaasiumiastme õpilased - leida õpilased, kes soovivad peale kooli lõpetamist asuda õpetajaametit omandama - kasutada abituriente ■ Koostöö KOV-ga (stipendiumid, elamispinnad jms.)

10 Vaimne õpikeskkond Kolm õppesuunda: LOTE, RETE; HUSO: ■ et igal õpilasel oleks võimalik valida vastavalt huvidele ■ kõik omanäolised ja tugevad ■ igas suunas ainulaadseid, meie õpetajate välja töötatud kursusi, mis eristavad meid teistest koolidest: ○ „Kadrina valla kultuurilugu“, „Eesti-Soome kultuurisild“ ○ Saksa, soome prantsuse, ladina keele valikkursused ○ Keskkonnaprojektide kursus ja loodusteaduste moodul- kursus koostöös TÜ ja EMÜ-ga ○ CAD joonestamise 5 kursust ○ Logistika, turunduse ja müügitöö alused ○ Organisatsioonikultuur ja juhtimise alused

11 õpipädevuse projekt gümnaasiumiastmele
Ainetevaheline lõiming (HUSO – ajalugu+kirjandus, RETE – inglise keel+ inseneriõppe alused) Kõigil suundadel erinevad projektid – nii kohalikud kui rahvusvahelised (TÜ projekt „Üldpädevuste arendamine gümnaasiumis, millest kujunes välja õpipädevuse projekt gümnaasiumiastmele Suundade koostöö ettevõtete, organisatsioonide ja õppeasutustega Õppekäigud, õppeekskursioonid Õppekavade järjepidev arendus ○ tasemeõpe 4. klassides toetades õpingute jätkamist gümnaasiumi- astmes(eesti keel, matemaatika, inglise keel, loodusõpetus) ○ valikainete pakkumine 4. klassidele: eesti keel, matemaatika, inglise keel ning „Rakenduste loomine ja programmeerimine“

12 E- õpe (sõltumatu ruumist ja ajast)
E- õppekeskkonnad (Moodle, IVA jt.) Õppesse on kaasatud ettevõtluskogemusega inimesed, et püsida konkurentsis ja käia kaasas uuemate suundumustega Tehnoloogia on saanud palju laiema tähenduse (haridustehnoloogia, moetehnoloogia, geenitehnoloogia, inseneritehnoloogia, keeletehnoloogia jt.). Tehnoloogia sobiks seega hästi n.n. TTT-kujulise oskuste mudeli ,, sillaks“ ning õppesuundade sisu oleks „jalaks“.

13 TEHNOLOOGIA TTT HUSO LOTE RETE

14 Haridusstrateegia „TARK JA TEGUS EESTI 2035“ Tuleviku haridussüsteem peab“ tootma“ tehnoloogiliselt kirjaoskajaid inimesi, samas tagama tasakaalu tehisliku ning loodusliku, humanitaarse ja sotsiaalse vahel TARK JA TEGUS KADRINA 2035

15 Kaasajastatud õpi- ja töökeskkond
IKT vahendid, internett(WIFI), digitaalsed õppevahendid, e-õpikud jms. Erinevad tehnilised lahendused, Erineva funktsiooniga puhkenurgad, mis toetavad mitmekülgseid vahetunnitegevusi Renoveeritud füüsiline töökeskkond (kabinetid, koridorid, jms.)- kaasajastatud etapiviisiliselt

16 Rahalised vahendid Riiklik rahastus KOV rahastus Projektid Ettevõtted

17 Kokkuvõtteks Rakvere riigigümnaasium vs. Kadrina Keskkool? Kool on kohaliku kogukonna vaimsete väärtuste ja kultuurikandja „Rahast olulisem on kogukonna soov pakkuda oma lastele haridust kodu lähedal. Gümnaasiumiastme sulgemine viib noored kodukohast ja vaevalt nad enam sinna tagasi tulevad“ Ärme lõhu toimivat ja tulemuslikku. Osakem hinnata seda, mis meil on Kui on SISU, suudame ka VORMI tagada!

18 Tänan kuulamast!


Alla laadida ppt "Kadrina Keskkool 2030 Arvo Pani direktor."

Seotud esitlused


Google'i reklaam