Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Esitlus laaditakse üles. Palun oodake

Õppenõukogu koosolek 12. juuni 2008 kl 11.00

Seotud esitlused


Teema esitlus: "Õppenõukogu koosolek 12. juuni 2008 kl 11.00"— Esitluse väljavõte:

1 Õppenõukogu koosolek 12. juuni 2008 kl 11.00
2007/2008 õppeaasta analüüs Ardi Paul Õppenõukogu koosolek 12. juuni 2008 kl 11.00

2 Õppeaasta eesmärgid olid:
Iga laps on tähtis Kooli 85. aastapäeva tähistamine Kooli uus arengukava Õpiraskustega laste toetamine, töö vanematega, ümarlaudade süsteem Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

3 Tallinna Nõmme Põhikool
Analüüsi mudel (1) Sisehindamise kriteeriumid: 1. Eestvedamine ja juhtimine 2. Personalijuhtimine 3. Koostöö huvigruppidega 4. Ressursside juhtimine 5. Õppe- ja kasvatusprotsess Tallinna Nõmme Põhikool

4 Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool
Analüüsi mudel (2) 6. Õpilasega seotud tulemused 7. Personaliga seotud tulemused 8. Huvigruppidega seotud tulemused 9. Õppeasutuse näitajad Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

5 1. Eestvedamine ja juhtimine
Juhtkonna koosolekud – vedur infotunnid 1.2. Strateegiline juhtimine - kooli uus arengukava - tööplaanid (kool, ainekomisjonid, muud kavad) Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

6 Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool
2. Personalijuhtimine 2.1. Personalivajaduse hindamine - algklasside õpetajad 2.2. Personali värbamine - 4 uut töötajat + 3 põhikohale - konkursid 2.3. Personali kaasamine ja toetamine 2.4. Personali arendamine - Psühholoogi vajaduse selgitamine 2.5. Personali hindamine ja motiveerimine - arenguvestluste läbiviimine Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

7 3. Koostöö huvigruppidega
3.1. Koostöö kavandamine klassijuhatajate kogu 2x aastas tugiõpe- ja võrgustiku töö 3.2. Huvigruppide kaasamine - Isadepäeva tähistamine spordivõistlusega 3.3. Huvigruppidega koostöö hindamine eelkooli töö korraldamine koostöö naaberkoolidega: Nõmme G, Kivimäe PK, Ühisgümnaasium, 37. kk Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

8 4. Ressursside juhtimine
4.1. Eelarveliste ressursside juhtimine eelarve kaitsmine eelarve prognoosid ja analüüs 4.2. Materiaal-tehnilise baasi arendamine toitlustamise üleminek letisüsteemile lifti “legaliseerimine” 4.3. Inforessursside juhtimine - e-kool, kodulehekülg, tark- ja riistvara 4.4. Säästlik majandamine ja keskkonnahoid ruumide rendihindade ja kommunaaltasude ülevaatus e-tunnistused Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

9 5. Õppe- ja kasvatusprotsess
5.1. Õpilase areng - õpi- ja kasvatusabi ümarlaudade käivitamine 5.2. Õppekava vene keel 6. klassides 4 tundi tööõpetus: poisid/tüdrukud vahetavad 5.3. Õppekorraldus ja –meetodid hinde “x” tagasitoomine 5.4. Väärtused ja eetika - Vabariigi 90. aastapäeva tähistamine Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

10 6. Õpilasega seotud tulemused
6.1. Õpijõudlus PISA test tasemetööd ülemineku eksamid 6.2. Tervise-edendus tervisenõukogu tegevus osalemine koolikiusamise vastases projektis 6.3. Hariduslike erivajadustega õpilastega arvestamine olümpiaadidest osavõtt abiõppe süsteemi loomine, ümarlaudade jätkamine 6.4. Huvitegevus - Koostöö Nõmme Noortega ja Eesti Noorteühenduse Liiduga 6.5. Õpilastega seotud statistika 6.6. Õpilaste rahulolu Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

11 7. Personaliga seotud tulemused
7.1. Personali saavutused 7.2. Täienduskoolitus - Pärnu koolituspäev 7.3. Personali rahulolu aastavestlused TALIS uuring operatiivne palgaarvestus 7.4. Personaliga seotud statistika - töösisekorra eeskirja kinnitamine Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

12 8. Huvigruppidega seotud tulemused
8.1. Hoolekogu/kooli nõukogu, õpilasomavalitsuse, lastevanemate jt huvigruppide aktiivsus - 9. klasside Riigikogu külastus 8.2. Avalikkussuhted Kooli 85. aastapäeva korraldamine ja läbiviimine kool on TLÜ praktika baas 8.3. Kaasatus otsustamisse 8.4. Tagasiside ja rahulolu - regulaarsed hoolekogu koosolekud Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

13 Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool
9. Õppeasutuse näitajad 9.1. Õpilaste ja õpetajate suhtarv - normaalne 9.2. Õpilaste arv ja klassi täituvus - Optimaalne < 500, klassid <30, optimaalne 28 9.3. Õpilaste osalus õppetöös - puudumised ja põhjused 9.4. Õpikeskkond - mööbli soetamine vastavalt vajadusele, statiivid teleritele jne. 9.5. Arvutitega varustatus - 16 PCd, 2 sülearvutit, üks projektor + ümberpaigutus 9.6. Raamatukogu - Ly hoiab korras 9.7. Eelarve üleminek SAPile, tsentraliseeritud raamatupidamine 2007 – EEK ; 2008 – EEK Kasv EEK, 11,9 % sh. töötasu 24,8 % Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

14 Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool
Uus õppeaasta (1) Jäneda seminar Ühiste väärtuste kaardistamine Koolikultuuri rikastamine Uue õppeaasta eesmärkide kokkulepe Uue õppeaasta tööplaan Lastevanemate üldkoosolek/konverents Kooli veebilehe korrastamine (pildid) 9 sülearvutit ja Wi-Fi Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

15 Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool
Uus õppeaasta (2) 9. Õppenõukogu tööplaan 10. Lastevanemate ja õpetajate ühiskoolitus 11. Sisehindamine ja aruande koostamine 12. Uus õppenõukogu tegutsemise kord 13. Koolitus välismaal? 14. Rahuloluuuring/küsitlus 15. Arenguvestluste tulemused 16. Mõjutamise kord Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool

16 Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool
Tänan tähelepanu eest! Ardi Paul, Tallinna Nõmme Põhikool


Alla laadida ppt "Õppenõukogu koosolek 12. juuni 2008 kl 11.00"

Seotud esitlused


Google'i reklaam